vineri, 7 octombrie 2016

Jurnal tomnatic

Mi-a fost cam dor de un jurnal.
♥ O imagine:
Acum mi-am adus aminte ca trebuie sa fac curat in fotografii. Am o multitudine pe care mi-ar placea sa le pun pe blog.
Deocamdata... un copil silitor

♥Afara ...
este intuneric fiindca este 5 dimineata. Din cauza racelii m-am trezit.
♥În casa ...
e liniste, curat. Ieri imi planificasem sa nu fac nimic, dar am zis ca daca tot am fost la serviciu mai trag un pic si las vinerea libera tooooataaa ziua. Bine am facut!
♥In bucătărie ...
Am scos niste pulpe. Andrei vrea tocana de cartofi, iar lui Adi nu ii displace, deci s-a hotarat. Daca ramane acasa fac si placinta de gutui; asa ca sa marchez intr-un fel incheierea serviciului pe anul acesta.
♥Mă gândesc ...
cum sa il fac pe Andrei sa aiba incredere in el, cum sa fiu mai putin critica, mai putin exigenta si exagerata. Nu vreau ca el sa astepte 30 de ani ca sa descopere ca e un tip grozav...
Am inteles ...
cat de important este sa poti trai tu cu tine asa cum esti, sa te accepti, sa te placi. E fantastic! Ce bine ar fi fost sa stiu si sa inteleg asta de pe la 14 ani! 
♥Mesteresc ...
mai bine zis voi mesteri un sal cu niste culori nebune. :)) Cititnd in jurnalele mai vechi mi-am adus aminte ca aveam in plan un puloveras rosu. Oare e inca pe andrele? 
♥Citesc ...
Am chef de o carte mai serioasa. 
Pana atunci am scos manualele de lb. franceza fiindca vreau sa ma pun la punct cu gramatica, iar ca sa ma distrez rezolv exercitii din Gramatica de baza a limbii romane. E ca si cum as face integrame ;)
♥Ieri...
a fost ultima zi la serviciu, am facut curatenie si am fost la plimbare cu prietena mea. Doua ore de mers pe jos. Am facut asta si miercuri. Am stabilit (si sper sa ne tinem) ca in zilele cand ea e libera sa mergem pe jos la plimbare, iar cand nu e sa merg eu cu bicicleta.
In niciuna din zile nu ne-a speriat cerul plumburiu de octombrie si nici raceala mea care abia debuta.



♥Astazi ...
voi face ordine in fotografii, mancare, tricotat.
♥Maine...
nu stiu ce voi face. Aaaa... ba da! Curatenie la etaj caci vom avea iar musafiri. :D
♥Ascult ...
noile mele obsesii: Adele - Million Years Ago si Sound Behaviour - She Wolf  Dintre toate variantele acestea doua imi plac nespus. 
♥Imi place ... 
sa mananc :))
♥As purta...
♥ roz ;)
MyShoeBazar
Ei! Cam asta-i treaba. Intre timp s-a facut aproape sase si mi s-a racit si cafeaua. :))
Sa aveti o zi grozava!

6 comentarii:

  1. Citeste La rasarit de Eden sau Sa ucizi o pasare cantatoare (asta din urma nu pentru conflictul interetnic ci pentru stilul de a fi parinte al lui Atticus).
    Iar despre increderea lui Andrei in el e in felul urmator (e parerea mea obtinuta din experienta mea, deci e doar o sugestie): ai incredere in el. Repeta-ti in fiecare clipa ca e un om minunat si are nevoie doar de suport si indrumare. Lasa-l sa greseasca fara sa te simti dezamagita de greselile lui. Ai crede ca e usor, dar e greu pentru ca nu asta e modelul ce ne e intiparit. Probabil si tu (ca si mine, si milioane de alte mame) iti percepi copilul ca o extensie a ta (nu rational, rational stim mai toate ca el e o persoana diferita) si esti la fel de exigenta cu el cum esti cu tine (si cu tine esti foarte exigenta).
    Si daca tot am ajuns aici: iubeste-te pe tine. Esti o fiinta minunata. Da-ti voie sa gresesti si sa inveti si sa cresti.
    Iarta-ma ca m-am lungit (sunt nevorbita). (sa stii ca am in plan ca in urmatorii 5 ani sa bem o cafea impreuna in campingul tau, sa ma treci in agenda :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti la fel de exigenta cu el cum esti cu tine (si cu tine esti foarte exigenta) uneori poate si mai exigenta cu el fiindca imi seamana enorm in anumite lucruri care nu imi plac la mine.
      Multumesc! Multumesc!!!
      Nu te scuza ca te-ai lungit! Imi place.
      Te trec in agenda, cum nu? :))

      Ștergere
  2. Nici nu vreau sa aud de curatenie la fotografii, cred ca am de aranjat inca de prin 2013! Si mai vroiam sa fac cateva albume fizice, ca tare mult imi plac, dar cand?...
    2 ore la plimbare? Eu umblu toata ziua, dar nu ma pune sa ma plimb timp de doua ore.. :)) deci bravo! Nu oricine poate.
    Weekend cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac albumele fizice, dar e cam costisitor, iar eu am mii de fotografii. Prefer din cand in cand sa le pun pe dvduri.
      Daca ai compania potrivita nici nu realizezi cand faci 2 ore. Noi fara sa ne dam seama am facut asta. Am fixat ruta si la final ne-am dat seama cat timp am facut. Chiar radeam cu prietena mea ca daca am fi fost in situatia sa trebuiasca sa mergem atatia kilometri obligate am fi refuzat. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Cred ca toata lumea are de lucru la fotografii:).Da,chiar e minunat sa te simti bine in pielea ta ,dar nu cred ca e posibil sa faci asta de la o varsta frageda,atunci toate cred ca aveam un idol si ne doream sa aratam ca el.Nu?Te pup si ma bucur ca de acum vei scrie mai des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu aveam un idol, ci eram foarte complexata din absolut toate punctele de vedere.
      Incerc... ma straduiesc sa scriu mai des...

      Ștergere