vineri, 14 octombrie 2016

Jurnal

A trecut deja o saptamana si a venit vremea unui nou jurnal.
♥ O imagine:
chiar daca uneori avem senzatia pentru o clipa ca ne pierdem ne regasim intotdeauna

♥Afara ...
este toamna. Este frig, umed...
♥În casa ...
cam frig pentru mine. Cred ca in curand dam drumul la centrala.
♥In bucătărie ...
ciorba de pui. Zilele trecute am facut placinta de dovleac si de gutui. 
♥Mă gândesc ...
la ce as mai vrea sa fac si nu reusesc sa imi adun gandurile, sa pun in ordine tot.
Am inteles ...
abia anul acesta si a fost foarte satisfacator

♥Mesteresc ...
un sal 

♥Citesc ...

♥Ieri...
am fost la Tulcea si am reusit sa rezolv ceea ce aveam de facut. 
♥Astazi ...
voi tricota.
♥Maine...
voi face ordine.
♥Ascult ...
♥Imi place ... 
sa ma plimb pe jos.
♥As purta...
♥ roz, negru, auriu... blugi :D
sursa

4 comentarii:

  1. Ce poze frumoase! Ce culori frumoase are salul! Si eu fac supa de pui, chiar m-a palit harnicia si am facut taitei de casa:)) (cand eram copil faceam cu bunica vreo 2-3 zile vara de dimineata pana seara, ca aveam multe oua). Noi am dat drumul la centrala cred de luni...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Si eu fac din cand in cand taitei. Nu ies cei mai frumosi din lume, dar sunt gustosi si lui Andrei ii plac foarte mult.
      Astept sa aduca sosul lemne ;)

      Ștergere
  2. E chiar frig. Saptamana trecuta i-am dat drumul la centrala, acum e bine in casa. Dimineata cand ne trezim e cel mai rau.
    Cand eram adolescenta nu imi placea deloc aurul, sau culoarea aurie. Imi placea argintul/argintiul. Purtam o gramada de bratari din argint si inele. Acum inca imi place argintul dar inceeet inceeet nu stiu ce s-a intamplat ca a inceput sa imi placa si auriul. Cand ma uit dupa genti, imi plac alea cu accesorii aurii, bijuteriile la fel mi se par mai elegante daca sunt aurii, si acum intr-o zi m-am indragostit de un ceas auriu. Si sotul se mira :))
    Zile frumoase Catrinel! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dimineata e nasol tare! Exact cand as avea nevoie de caldura ca ma dau jos de sub pled, dar asta e!
      Wow! Si eu la fel ca tine!
      Asemenea iti doresc!

      Ștergere