vineri, 21 octombrie 2016

Jurnal...

Viiiineri! Iar avem jurnal.
♥ O imagine:
♥ you boy!

♥Afara ...
este bine. Nu e foarte frig si parea placut cand l-am condus pe Andrei pana la usa ca sa plece la scoala. Asta e fain la tara... copilul e independent de mic si poate merge neinsotit devreme.
♥În casa ...
Racoare... Dupa ce imi termin cafeaua si micile treburi aprind centrala ca sa fie caldut cand se intorc baietii.
♥In bucătărie ...
ciorba de legume si poate va fi ceva din peste. Sunt tentata sa fac ceva dulce si sper sa rezist doar sa gust. :))
♥Mă gândesc ...
la vara care a trecut. Sunt un pic nostalgica. Vreau pe de o parte sa ma odihnesc, dar parca in acelasi timp imi e dor si abia astept sa inceapa din nou nebunia.
Am inteles ...
cat de mult conteaza sa te placi pe tine insati/insuti...
♥Mesteresc ...
acelasi sal. Sunt foarte tentata sa incep inca doua proiecte cel putin, dar incerc sa ma tin de treaba si mai intai sa il termin pe acesta. 
♥Re-Citesc ...
Iliada
♥Ieri...
am dus la plimbare cainele mic impreuna cu prietena mea. 


♥Astazi ...
voi mai face treburi usoare, caci pe cele importante le incep de luni. Andrei, desi nu este fanul mersului pe jos, isi doreste acum sa mearga ca sa duca si el cainele. ;) Probabil ca ne vom plimba un pic, ne vom urca pe role... poate lucram un pic la engleza... Nu am un plan in afara treburilor zilnice.
♥Maine...
sper sa fie cald si frumos ca sa putem iesi. Ma sperie tare gandul ca vine iarna si voi sta in casa din cauza frigului, iar acum vreau sa profit cat mai mult de vreme buna.
♥Ascult ...
noua obsesie :)) I miss you-Beyonce 
♥Imi plac ... 
acum unele lucruri care acum cativa ani nu se aflau pe lista celor preferate. De fapt nici nu ma gandeam la ele macar...
♥As purta...
Sper ca pana reusesc eu sa scap de burta sa nu dispara moda cu tricouri peste buric :))))

2 comentarii:

  1. Tentata sa fac ceva dulce sunt si eu, doar ca nu imi vine cheful. Sotul saracul asteapta de cateva zile bune sa ii fac o praji cu mere :))
    Ce dragut cainele! Mic... de varsta, nu?! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chef am, dar nu prea vreau ca nu am taria sa rezist.
      Eu spun ca e mic pentru ca am unul si mai mare decat el, si ca varsta, si ca marime.

      Ștergere