luni, 31 octombrie 2016

Jurnal

Am adus un jurnal intarziat fiindca vineri noi am plecat de acasa.
♥ O imagine:
Melc...melc...codoo...

♥Afara ...
este un soare superb, insa e un frig de crapa pietrele.
♥În casa ...
Arde un betisor parfumat care imprastie un parfum grozav, este cald, curat, foarte liniste.
♥In bucătărie ...
Nimic. Azi sunt singura asa ca voi manca ce-o fi. 
♥Mă gândesc ...
la ce vreau si am de facut zilele acestea.
Am inteles ...
ca intr-adevar rabdarea iti este rasplatita la un moment dat.
♥Mesteresc ...
salul colorat. De abia astept sa il termin ca sa ma apuc de altceva. Culmea e ca sunt tentata sa ma apuc deeeee un alt sal bineinteles. 

♥Re-Citesc ...
Iliada
♥Ieri...
m-am intors de la Tulcea. Nu stiu ce am avut, dar de abia asteptam sa ajung acasa. L-am dus pe Andrei in vacanta la matusa mea. Era asa de fericit! Cum sa nu fie? daca matusa ii face toate poftele.
♥Astazi ...
ma voi odihni, voi pierde timpul pe calculator, voi face curatenie in fotografiile pentru serviciu, voi tricota...
♥Maine...
imi doresc sa aduc hainele de iarna jos si sa reusesc sa fac curat in jucariile lui Andrei. Asta trebuie sa fac pana vine el. ;)
♥Ascult ...
cantec de toamna: Eric Clapton -Autumn Leaves
♥Imi place ... 
♥ trosnetul lemnelor din soba
♥ aroma toamnei si culorile frasinilor din aceasta perioada
♥ plimbarile luuuungi in zilele caldute
♥As purta...
si coditeeeeleeee

4 comentarii:

  1. vacanta frumoasa sa aiba feciorul. oricine merita sa fie rasfatat, macar din cand in cand daca nu se poate mereu. odihneste-te si tu si incarca-ti bateriile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Incerc sa ma odihnesc, dar e ciudat fara el, mai ales daca nu sunt la serviciu.

      Ștergere
  2. Vacanta placuta pentru amandoi!Imi plac tare mult impletiturile astea,pacat ca nu am par lung.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Am par lung, dar din pacate nu imi pot face asa ceva singura. :(

      Ștergere