joi, 20 octombrie 2016

My baby boy

          






          Si nu, nu e vorba de Andrei. El a crescut si a devenit my big boy. :)) Cand avem ocazia, eu si prietena mea mergem sa ne plimbam. Astazi l-am luat si pe Dutzu (Doamne! ce nume neinspirat i-am pus!). A fost grozav si sunt sigura ca i-a placut si lui foarte tare. In cea mai mare parte a timpului sta in padoc, nu are mult spatiu de alergat si il scot destul de rar. Pentru ca nu m-as descurca cu ambii caini deodata nu ii pot duce la plimbare decat pe rand. Astazi sosul l-a luat pe Bruno cu el asa ca ne-am putut face de cap cu Dutz. De obicei plimbarea noastra dureaza cam doua ore si m-am gandit ca va avea limba de un metru, dar cand am ajuns acasa inca mai topaia prin curte si voia sa iasa din nou.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu