luni, 3 octombrie 2016

Prima zi de octombrie





















1 octombrie a fost minunat. Am fost la pescuit cu baietii mei. Ideea era ca imi doream sa testez noile jucarele si sa prind stiuca. Jucarelele le-am testat eu, dar am prins numai bibani, iar stiuca am vazut-o doar cum se incazea la soare ca o... nesimtita. Am pozat-o, i-am plimbat pe la bot lingurita, dar nu a vrut sa o inhate si gata!. Cum eu sunt mai interesata de experienta in sine, de plimbare si de ideea ca facem ceva distractiv numai noi trei, nu a fost o tragedie faptul ca nu am prins ce mi-am dorit. Important este ca vom mai repeta treaba aceasta.
De abia astept sa petrecem un weekend in balta, asa cum a fost nebunia din primavara.

Toamna devine de la an la an un anotimp dificil pentru mine... E asa ca o readaptare, ca o trecere intre doua lucruri total diferite. E trist si depresiv. Incerc sa ignor senzatiile acestea, sa ma adun, sa ma regasesc... incerc sa imi regasesc placerea de a sta in casa, de a rasuci fire pe croseta, pe andrele, sa regasesc puterea de a ma bucura de lucruri marunte. Simt ca ma schimb si nu pot decat sa sper ca va fi bine...

Ma intorc mereu aici, dar o fac cu o strangere de inima. Nu ma mai pot desfasura liber, nu ma mai simt in largul meu. Am hotarat ca daca nu voi reusi sa trec peste starea aceasta voi inchide blogul. Nu cred ca pot sa scriu doar despre lucruri impersonale, banale, generale. Mai este solutia sa il fac privat, dar... nu ma incanta aproape deloc. Niciuna din idei nu ma incanta de fapt si mi-as dori sa fie ca inainte. M-am tot amagit ca nu am timp si de aceea nu scriu, ca nu am eu stare de scris si ca de aceea nu intru, dar adevarul este ca imi cenzurez gandurile, imi aleg cu prea multa atentie cuvintele ca nu cumva sa fie interpretate si nu mai spun cu cata greutate ma hotarasc sa scriu despre un subiect sau altul.
Totusi nu ma grabesc in a lua vreo decizie pentru ca oricum in aceasta perioada ma readaptez si sunt un pic defazata. Poate intr-un final voi putea sa ignor cu desavarsire persoana care ma deranjeaza, care interpreteaza orice, care critica orice, care nu se poate abtine sa fie rautacioasa si intra aici doar ca sa fie carcotasa...

Ca de obicei va multumesc ca imi sunteti alaturi si ca aveti rabdare!
Va imbratisez!

6 comentarii:

  1. Mie mi-e dor de scrisul tau. Mi-ar place sa mai citesc, insa iti inteleg retinerea. Poate blogul a fost o etapa necesara si acum e momentul sa treci mai departe.
    Sau poate, din contra, e un mijloc sa inveti cum sa relationezi cu oamenii care te deranjeaza.
    Gandeste-te si ca depresiile tind sa ne izoleze de ceilalti. Sa ne inveleasca intr-un cocon amarui de izolare. Intotdeauna e bine sa lupti impotriva izolarii.
    Orice decizie vei lua, eu iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi este prea drag si nu pot renunta. Probabil nu voi scrie chiar tot ce imi va trece prin cap... dar aici raman. Nu ii dau eu doamnei asemenea satisfactie.
      Iti multumesc pentru ca esti aici si pentru cuvintele tale!

      Ștergere
  2. Ce frumos ati petrecut!! Pozele sunt minunate si transmit perfect fericirea voastra in momentele acelea impreuna.
    Sper sa reusesti sa ignori persoana care te deranjeaza, ca ar fi pacat sa nu mai scrii pe aici. Mai suntem care te citim si ne place :) Dar pana la urma trebuie sa faci asa cum simti tu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador sa fim numai noi trei. Creste atat de repede Andrei si incerc sa construiesc cat mai multe amintiri de acest gen. E greu de ignorat, dar trebuie sa reusesc.
      Te imbratisez! Multumesc!

      Ștergere
  3. Nici sa nu te gandesti. Eu am o cariera tare solicitantă. Imi pun ceasul la 4 si primul lucru, ca sa ma pot ridica din pat, intru la tine pe blog, la Anca, la Claudia, la Irina etc. Cand nu scrieti cu săptămânile sau lunile, raman fara zâmbetul de dimineata. Nu ma cunoasteti, dar fara voi nu as fi rezistat in ultimii ani. Sincer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow! Multumesc! Sunt emotionata... Nici nu stiu ce sa zic... Inca o data multumesc!

      Ștergere