marți, 29 noiembrie 2016

Daruri

          De mai multi ani mi-am propus ca darurile de Craciun sa fie handmade toate. E primul an cand simt ca si reusesc. Este drept ca lista Mosului Carinel nu este foarte lunga si mi-am propus obiective realizabile.  Sper sa am acelasi spor si la fel de multe idei pana de Craciun ca sa imi indeplinesc dorinta.
          Ta-na-na-nam! 
caciula tricotata

          Asa cum am zis... obiective realizabile, deci sunt mici atentii handmade pe care le suplinesc cu dragoste, pupici, zambete si ceva bun, bunut. :D

          Zi faina sa aveti! Va guricesc!


14 comentarii:

  1. Ce frumoasa e caciulita:x Eu nu stiu sa tricotez/crosetez/impletesc, dar perseverez, chiar vreau sa invat. Ma uit cu jind la voi care stiti si tare as vrea sa stiu si eu, dar nu se prinde domne' !ori sunt eu mai grea de cap:))
    Fiind vorba de handmade, anul asta vreau sa fac familiei cadou un colaj de fotografii de peste an, si din anii trecuti, sper sa le placa:D
    Zi cu soare si folos iti doresc:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Totul se poate invata cu un pic de rabdare si vointa. Nu te astepta sa iti iasa perfect din prima.
      Super idee!
      Multumesc! A fost soare. :)

      Ștergere
  2. Foarte frumos!!! Idee geniala! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ideea cadourilor handmade? De as fi mai harnicuta as reusi sa fac mai multe. :) In ritmul meu ar trebui sa ma apuc din vara. :))

      Ștergere
  3. Foarte faina caciulita, posesorul va fii foarte bucuros!:)
    Cred ca de la anul am sa te rog sa ne inveti sa crosetam ... Dar mai vorbim pana atunci! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cea careia i-am facut-o nici macar nu e o surpriza. :))
      Vorbim, cum sa nu? Te ajut in masura in care pot cu tot dragul. Eu sa stii ca am invatat totul de pe internet.
      Te guricesc!

      Ștergere
  4. Ce faina e !De unde ai achizitionat eticheta?Si eu vreau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa-ti faci handmade, material textil si un marker pentru textile, cred ca poti sa folosesti si un marker pentru dvd/cd care are doua capete. Carmen

      Ștergere
    2. Marker-ul pentru CD/DVD nu se pastreaza bine la spalat, se blur-eaza.
      Sunt si eu curioasa cum a facut Catrinel pentru ca pare a fi imprimat, nu scris de mana.

      Ștergere
    3. Le-am luat de la Diana. Nu costa mult si sunt foarte faine. Sunt tesute.
      Mi-ar fi placut sa gasesc o solutie sa fac eu insami unele rezistente la spalat si sa fie si f ieftin, dar inca nu am gasit-o.

      Ștergere
  5. Ce frumoasa e caciulita! Si ai facut si etichete! minunat!
    Sunt super incantata de ideea de cadouri handmade! Eu anul asta am renuntat sa le fac pe toate ( o sa cumpar multe), dar tot fac cate ceva; timpul s-a subtiat si orele evaporat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Etichetele le-am cumparat. Mi-ar fi placut sa stiu sa fac unele rezistente si ieftine.
      Cateva fac si eu ca sunt cam.... inceata.

      Ștergere