miercuri, 30 noiembrie 2016

Din nou... daruri

          Cred ca fac destul de bine in postura de spiridus si mos in acelasi timp (caci eu voi face si livrarile, dupa ce tot eu am mesterit darurile). Le spun mereu daruri fiindca suna mai cald, mai apropiat de suflet fata de cuvantul cadouri. Cel putin mie asa imi pare. Ziele acestea pana la Craciun voi mai avea cateva postari cu aceasta tema. Sper sa nu va plictisiti prea tare.

De data aceasta mitene tricotate din firul acela senzational despre care va povesteam intr-o postare anterioara
mitene tricotate

          Firul ete grozav la atingere si ma bate tot mai tare un gand sa imi fac o bluza pentru primavara-vara, tricotata cu andrele cu numar mare. Daca nu imi vin alte idei... sigur fac si asta.

          Andrei aseara a pus pentru prima data mana pe andrele. A vrut sa incerce tricotatul. Tinea andrelele ca pe niste pari si a fost cu mult prea complicat. A reusit un rand, dar a zis la final ca nu e pentru el deocamdata. In schimb s-a indragostit de croseta si a facut un lantisor luuuuuung de tot; asta dupa ce a rupt una din crosetele mele preferate.Vina a fost a mea ca nu mi-am dat seama sa ii dau una de metal. I-am explicat ca a croseta nu inseamna doar sa faci lantisor, iar el cu o mima mai mult decat serioasa mi-a explicat ca acum el exerseaza si dupa ce se descurca mai bine va incerca sa faca ceva mai mult. Voi cauta pe siteul meu preferat (Pinterest) ceva idei usoare si interesante pentru copii si poate reuseste sa duca pana la capat un proiect al lui. Vrea sa invete si sa coasa la masina. ;)
          De la tati invata treburi barbatesti, iar de la mine treburi... utile. :))
          Consider ca oamenii trebuie sa fie receptivi si sa invete cat mai multe lucruri  cu utilitate practica si cat mai diverse. Nu cred in punerea activitatilor pe categorii: de fete si de baieti, mai ales la varsta la care este Andrei. Nu poti sti cand vei avea nevoie de un lucru pe care l-ai invatat, chiar daca initial nu credeai ca iti va fi vreodata de folos. Urmaream intr-o perioada un serial Revolution. Ideea era ca pe tot pamantul s-a oprit curentul electric si oamenii au fost nevoiti sa se adapteze la acest lucru. Nu se mai puteau baza pe tehnica. Imi imaginam ca le era foarte folositor sa stie sa tricoteze, croseteze, sa coasa, sa cunoasca plantele si ce pot face cu ele...

          Astazi daca am noroc de cateva raze de soare voi fotografia si fularul pe care l-am terminat aseara. 
          Va guricesc!
           La multi ani Andrei, Andreea!!!

10 comentarii:

  1. Wow ce fain... sa tricotez stiu, mi-ai dat o idee... Merci! :)
    Asa cum am scris si ieri ... la crosetat sunt in acelasi stadiu ca si Andrei al tau! :)))
    La multi ani printisorului tau, multa sanatate si noroc in viata ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! :*
      Poate vei avansa o data cu el ;)
      Multumim! ♥

      Ștergere
  2. Vai cat sunt de faine, de ani de zile imi.doresc sa invat sa fac manusi.de acestea, dar inca nu am reusit, nu a venit timpul lor:). Fa mi si mie un dar, un tutorial:)) cu manusi. La multi ani Andreiut frumos, destept, talentat si harnic:). Nici Ilinca nu se descurca cu andrelele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca. Acestea sunt cele mai simple pe care le stiu caci nu le-am lucrat in cerc, ci le-am cusut la final.
      Multumim! ♥

      Ștergere
  3. La multi ani la Andreiut!
    ce tare, a cerut andrele! na, copilul face ce vede :D . Si fiica mea face acelasi fir lantisor lung, dar cu mana i s-a parut mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      De la mine andrele, ace, croseta; de la tatal lui cere surubelnite, cuie, ciocan si tot asa...

      Ștergere
  4. La multi ani sanatosi fiului tau Andrei!Spor la daruri,foarte frumos ce faci.

    RăspundețiȘtergere