sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Jurnal

 Jurnalul vi-l ofer astazi...
♥ O imagine:
Cineva era nerabdator sa plece in vacanta la matusa. Cu lingura s-a incaltat. ;)

♥Afara ...
nu stiu cum este fiindca nu am iesit. E toamna...
♥În casa ...
se aude masina de spalat din bucatarie si cum respira Dutzu, care sta cumintel la locul lui.
♥In bucătărie ...
Nimic. Nu stiu ce voi face. Vorbesc cu Adi sa vad ce vrea si daca tot se intoarce Andrei voi face ceva ce le place amandurora.
♥Mă gândesc ...
ca trebuie sa gandesc optimist.
Am inteles ...
ca trebuie sa ma incred un pic mai mult in instinct.
♥Mesteresc ...
vesnicul sal. Zilele acestea nu am mai lucrat.
♥Re-Citesc ...
Nu am avut chef, timp de carti.
♥Ieri...
a fost o zi ingrozitoare. Am stat toata ziua in cabinetul domnului doctor veterinar Cucu Gheorghe cu Dutzu in perfuzii, injectii. Am plans cum nu am mai plans de mult timp. Am gasit acolo niste oameni minunati, care iubesc ceea ce fac, iubesc animalele si le trateaza cu toata seriozitatea si bunatatea.
Nu voiam sa spun prea multe despre asta, dar poate fi de folos cuiva. Dutzu a facut babesioza, o boala oribila ce se face de la capuse. Acum nu putem decat spera... La primul semn de apatie si lipsa poftei de mancare mergeti la doctor. Nu asteptati!
♥Astazi ...
va veni Andrei. Il vom supraveghea pe cel mic si cam asta voi face...
♥Maine...
sper sa se vada o imbunatatire remarcabila si sa imi dispara nodul asta din gat.
♥Ascult ...
huruitul masinii de spalat.
♥Imi place ... 
cand primesc incercari, dar in acelasi timp mi se astern in cale si solutii pe care nu trebuie decat sa le observ la timp.
♥As purta...


8 comentarii:

  1. Sanatate catelului, micutul:), si eu am fost ieri la veterinar cu cooper. Sunt acum niste pastile cu gust de ciocolata care ii scapa de parazitii interni si externi, mie mi s o parut mai eficiente decat orice alta solutie si cainele se poate spala/uda fara sa i dispara efectul. Ghetele astea de la timberland au fost pe fashiondays cu 200:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am luat acum ce zici tu pentru cainele mare si vom lua si pentru Dutzu cand se va face bine fiindca ni s-a spus ca desi sunt produse de aceeasi firma care produce Frontline aceastea sunt muuult mai bune. Cica de cativa ani au cam lasat balta Frontlineul si s-au concentrat asupra acestui produs.

      Ștergere
    2. Este si mai nou produsul, cred ca si capusele si puricii se tot adapteaza si invata sa supravietuiasca...

      Ștergere
    3. NexGard. E un cubulet cu aroma de carne pe care cainii il inghit cu placere.

      Ștergere
  2. Am si eu ghete ca acelea,doar ca roz si imi plac la nebunie.Sanatate la puiut.

    RăspundețiȘtergere