vineri, 11 noiembrie 2016

Jurnal

 Jurnalul iar a venit parca pe neasteptate. Mi-am adus aminte ca e vineri cand Andrei se incuraja singur spunandu-si ca E vineri, maine dorm cat vreau... incepe weekendul...azi si gata...Azi am ore usoare. Hai!
♥ O imagine... doua:
Tare mult imi plac pozele alb negru...


♥Afara ...
nu mai ploua ca ieri, e umed, rece...toamna.
♥În casa ...
racoare. Trebuie sa ma duc sa aprind focul. E cam dezordine si voi face curat dupa ce termin ce mai am de facut la calculator.
♥In bucătărie ...
Andrei a facut comanda de tocana de cartofi cu carne de porc. Dimineata am fiert ceva pentru caine.
♥Mă gândesc ...
ca in scurt timp il vom scoate pe Dutzu din casa. 

...sa ma fac bruneta la loc. Imi place culoarea, dar nu in capul meu... nu pe langa fata mea. :)) Voi face niste tratamente la par cu ulei de cocos fiindca nu ma grabesc sa ma revopsesc (oricum nu ies prea mult din casa) si apoi revin la vechea mea culoare.
Am inteles ...
ca energia trebuie canalizata doar spre ce e important. Restul? Daca mai ramane ceva...
♥Mesteresc ...
Nici nu va mai spun ca va plictisesc :)) As vrea sa iau o pauza de la sal si sa fac mici atentii de Craciun, dar ce? ce? ce? Se instaleaza putin cate putin panica. 
♥Re-Citesc ...


♥Ieri...
Ieri? Ce am facut ieri? Incerc sa imi amintesc... Am mancat foarte mult, prea mult... 

Andrei m-a surprins placut cu rezultate foarte bune la un test pe care i l-am dat la engleza. 

Mi-a dat curaj ca nu a fost degeaba ce am lucrat pana acum cu el. Nu este chiar la nivelul la care ar fi trebuit sa fie in clasa a II a, dar sunt sigura ca vom recupera in foarte scurt timp. Eu am pus limbile straine pe planul doi si m-am axat foarte mult pe mate si romana. Acum incerc sa echilibrez balanta si sa ma ocup si de altele in afara celor doua materii. Isi doreste foarte tare sa invete si franceza si cred ca il voi asculta si il voi ajuta sa faca asta daca isi doreste. Cu ocazia aceasta poate ma pun la punct si eu din nou cu gramatica. ;)
♥Astazi ...
voi face curat; voi baga, scoate si intinde rufe cam toata ziua; voi face mancare; voi lucra cu Andrei; imi fixez lista cu atentiile de Craciun si sper sa ma apuc odata de pictura cu Bambi din camera lui Diiucu. Am pictat-o mai demult cu tempera si culorile s-au cam dus. Vreau sa o refac cu acrilice. O tot mut de colo-colo de cateva zile bune.
♥Maine...
habar nu am ce voi face. Sper sa stau mai mult cu sotul meu. Zilele acestea nu am avut timp unul de altul si mi-e cam dor.
♥Ascult ...
♥Imi place ... 
sa ma joc...
♥As purta...camasi

12 comentarii:

  1. Catrinel, pentru engleza aveti un ghid, un program la calculator?Spor in toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programa, planificarea, manualul si caietul de lucru.
      Multumim!

      Ștergere
  2. Vai ce ma bucur ca Dutzu este ok... Si eu am "doar un motan" dar cred ca am sa jelesc daca... Doamne fereste! A fost acum 3 ani bolnav de gripa, nu stiam ca "o gripa" il poate ucide! Aici la mine ... departe :)) cateii sunt tinuti in casa, daca le-asi spune ca trebuie tinuti afara m-au declara intr-o ureche! pupici si un weekend fain!
    Ella

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu urmaresc pe Facebook o familie draguta care are un bebe, o pustoaica superba Ellia si doi caini mari. Stau la casa, au curte, dar am vazut ca tin cainii in casa. E placut dimineata cand ne trezim sa ne intampine Dutzu asa de fericit ca ne vede. Zambim instant.
      Sa iti traiasca motanul! ♥

      Ștergere
  3. Buna Catrinel!
    Pentru franceza îl poti abona la o revista, sînt unele si cu CD, pe categorii de virsta, e o modalitate tare atractiva de a face cunostinta cu o limba straina.Pe vremea lui Ceausescu eu eram abonata la Misha, în franceza, care venea ... din Rusia... dar eram tare fericita cînd o primeam, în fiecare luna. Acum fetita mea de 7 ani e abonata la J'aime lire, varianta cu CD de povesti, înainte era la Pomme d'Api.
    https://e-bayard-jeunesse.com/offre-du-moment.html?xtor=SEC-13-GOO-[AMC_Google]-[Fil_rouge]-[Bayard_jeunesse]-S-[bayard]&gclid=Cj0KEQiA9ZXBBRC29cPdu7yuvrQBEiQAhyQZ9K23ZkGvfVRK31Lozx-pwuJ8RWDM2kT_ONGq-44fhUgaAvt88P8HAQ

    Mult succes si felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru pont!
      Multumesc! Te mai astept cu drag pe aici! :)

      Ștergere
  4. Succes in ceea ce ti-ai propus. Apreciez atentia pe care o acorzi lui Andrei,nu multe mame sunt atat de implicate in scoala copilului.
    Daca nu te superi, am o intrebare...Unde e pisica alba? Daca ai spus undeva, mi-a scapat, iarta-ma!
    Stanuta, Galati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! In mare masura sunt nevoita sa ma implic atat de mult. Scoala nu ofera destul, iar eu trebuie sa ii mentin nivelul pentru a putea face fata mai tarziu la o scoala... normala, unde exista concurenta, elevi buni la invatatura si multe alte lucruri firesti, care acum lipsesc.
      Pisica alba umbla prin vecini. Stii pisicile despre care fiecare vecin crede ca ii este stapan si ele profita la maxim de asta? Ea e una din ele.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns, draga mea! Profitati de timpul petrecut impreuna, faceti lectiile impreuna ( faci foarte bine treaba aceasta, stiu ce spun!), jucati-va,iubiti-va, traiti frumos si aveti incerere, sunteti cei mai tari!

      Ștergere
    3. Cu multa placere! Mai astept cu drag comentariile si vizitele tale!
      Multumim!

      Ștergere
  5. Sa stii ca mie imi place enorm cum iti sta roscata! Bine, si bruneta esti frumoasa.

    Ma bucur ca e bine Dutzu, e un catel impozant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place... Mai bine zis nu imi displace, dar nu e incantarea aceea maxima. De aceea ma bate gandul sa revin la brunet.

      Ștergere