vineri, 18 noiembrie 2016

Jurnal

 Jurnalul imi place in continuare fiindca pot urmari usor traseul unor lucruri, schimbari, proiecte din viata mea. E amuzant sa vad cateodata ca ceea ce parea cel mai important lucru acum sa fie banal...
♥ O imagine... doua:


♥Afara ...
este soare. E placut. 
Poate vom iesi din nou un pic pe role daca imi mai trece durerea asta de masea.
♥În casa ...
inca nu am aprins focul si e racoare. Am facut ieri curat, dar... cand ma uit in jur pare ca trebuie sa fac ceva ordine.
♥In bucătărie ...
paste cu sos picant de rosii. Probabil vom avea peste si daca sunt destul de norocoasa poate mananc raci.
♥Mă gândesc ...
cum sa imi planific ziua de azi.
Am inteles ...
ca uneori chiar daca nu iese fix cum vreau in acel moment poate iesi ceva si mai fain.
♥Mesteresc ...
o cagula pentru Andrei. Arata atat de ciudat cand nu e trasa pe cap, insa se aranjeaza destul de fain. Vad cand o termin... azi sper.

♥Citesc ...
Trebuie sa gasesc o solutie sa reintegrez lectura in programul meu...
♥Ieri...
a fost o zi draguta si cu multa energie.
♥Astazi ...
vine soooooooosul. De abia astept!!!
♥Maine...
as face ceva bun, dar sa vad cum ma trezesc. :))
♥Ascult ...
o piesa cu versuri care imi plac Doddy-libera
♥Imi place ... 
sa fiu EU.
♥As purta...
lhmag.blogspot.ro


8 comentarii:

  1. Fain la voi,astept vad cagula,asa ca spor sa o termini mai repede.As purta si eu tinuta aia daca as fi slaba dar ....vesnica problema...cred ca ar trebui sa ma obisnuiesc cu greutatea pe care o am si ar fi totul ok...am perioade cand slabesc,apoi revin la aceeasi greutate,cred ca ,corpul meu se simte bine asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a iesit cum mi-am dorit, asa ca nu ii fac poze. Lui andrei ii place si ii va prinde bine pentru joaca la iarna.
      Nu ma pot obisnui cu greutatea pe care o am si nici nu imi doresc. E drept ca am decis ca probabil asta va fi ultima data cand incerc.

      Ștergere
  2. Si mie tare mi mai placea sa port maieuri pe vremuri, am si uitat cum e sa ai abdomen si nu burta:)). Dar cu o bluza lalaie tinuta se poate purta la orice greutate:). Ce mi place ca petreceti mult timp afara:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ador maieurile, dar neaparat cu bretele late. Nu pot purta dintr-acelea cu atisoare pentru ca nu sunt slaba.
      Incerc, desi uneori comoditatea ma tine in casa la caldurica. Sper sa nu bata vantul prea curand caci in cateva zile putem iesi cu ambii caini la plimbare.

      Ștergere
  3. Ce fain ca ai invatat sa mergi pe role, bravo tie!

    Sunt curioasa cum arata racii de care vorbeai. Daca ai vreo sansa sa-i fotografiezi, ar fi grozav.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am avut curaj doar fiindca sotul meu a fost de acord si nu i s-a parut ceva aiurea. E cam greu sa tii piept mentalitatilor... conservatoare

      Acum nu am facut poze, dar mai demult au aparut intr-o POSTARE . Sunt foarte gustosi si nu ratez vreo ocazie sa mananc asa ceva. Intre timp si Andrei s-a convins de asta si a mancat anul acesta cu noi.

      Ștergere
  4. Arata tare bine. Ma bucur ca te distrezi si reusesti sa mergi pe role. Eu nu sunt asa temerara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vreau ceva foarte tare nu mai conteaza cazaturile, durerile... Vreau si gata! Asa s-a intamplat cu rolele. :D

      Ștergere