vineri, 4 noiembrie 2016

Redhead ;)





          A fost o chestie de genul acum ori niciodata. Se apropie aniversarea noastra de 10 ani si m-am gandit ca prilejul e ok; ca este frig si daca arat ca naiba port caciula. Imi place culoarea. Sunt un pic dezamagita ca nu mi-am dat seama ca ,desi negrul se curata de pe parul meu in doua saptamani, tot s-a fixat in firul de par. Eu credeam ca se curata cu totul. Nah! Nu ma pricep eu la treburi d'astea de domnite prea tare... Asa ca acum am o nuanta in varful capului si la spate unde am avut chelia, unde e par nevopsit si o alta pe lungimea parului. Nu ma deranjeaza acest lucru, dar imi place mult cum e sus si mi-ar fi placut sa fie peste tot. Asta e... La lumina naturala arata incredibil.
          Inainte sa ma vopsesc mi-am facut tratamente la par cu ulei de cocos cateva zile. Din pacate nu voi putea sa le mai fac pentru ca decoloreaza, uleiul continand peroxid natural.
          Daca voi ramane roscata? Habar nu am. Am iarna aceasta de experimentat si voi vedea daca asa voi fi si la vara.
           Sotul este foarte incantat. El e incantat cand vine vorba de schimbari fiindca nu se plictiseste ;). Eu...sunt incantata de culoare. De cum imi sta nu sunt dezamagita, dar nici nuuu... Nu stiu inca. Imi place, dar ... Nu stiu. Cearcanele mele se vad mai tare (iar eu zici ca sunt raton cand am cearcane :)) ) pistruii de toamna la fel....urmele de oboseala se observa mai bine... Nu stiu... Experimentez. Cand ma uit la poze imi place foooooarte tare. Sa vad ce zice si Andrei.

16 comentarii:

  1. Shorichitz... esti o frumoasa!♥ In fotografii nu prea se vede, dar diferenta de nuante in par este si mai faina, da reflexii... Eu cred ca este mai fain parul asa decat vopsit negru abanos! Care este culoarea ta naturala?
    Ella

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Esti superba! Iti sta foarte bine asa! Ai si acel ceva care te face interesanta, ai aerul tau propriu:)
    Iti sta bine si cu parul desfacut. Zici ca esti din reviste, cum zic eu:) si pari si f f inalta, ai un corp frumos.

    Imi place ca ai reinceput sa scrii mai des,te astept cu placere de fiecare data.
    Imi place, esti naturala in 1 000 de feluri:)

    Sunt eu, Mihaela, cea care nu scrie comentarii de fel, dar ti-am scris atunci cand voiai sa inchizi blogul.

    Cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! ♥ Nu prea port parul desfacut fiindca mi-e incomod, mai si cade si nu e in regula. Doar par foarte inalta in aceste poze ;) Ar trebui sa fac mai mult sport sa se mai tonifice bietul si sa scap de cateva pungi cu grasimici :))
      Incerc sa scriu. e perioada favorabila caci nu mai lucrez acum.
      Ma bucur ca imi scrii,tare ma bucur!!!

      Ștergere
  3. F fain iti sta, cred ca e mai fain a negrul, acum vazand pozele parca era prea dur negru pt fataa ta. Pistriii sunt cea mai sexi si mai faina chestie din lume, sunt asa strengaresti;). Imi place, super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Parul meu natural se apropie f mult de negru. Eu il mai vopseam din cand in cand ca sa il fac negru albastrui si sa ascund firele albe, dar nu f des caci nici par alb nu aveam cat am acum. :))
      Ufff! Nu am pistrui dintr-aia frumusei. Primavara si toamna apar.

      Ștergere
  4. Esti superba. Aproape ca nu te-am recunoscut. Dureaza un pic pana te obisnuiesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mmmm... Voi vedea dupa cateva spalari cum va fi. Acum la baza parului parca mai am o tenta rosiatica pe piele, sunt cam obosita si parca se vede mai tare.

      Ștergere
  5. Shorichitz... esti frumoasa foc! Ce bine iti sta, ce schimbare! Sa iti fie de bine! Si eu zic acum, din poze, ca negrul te facea prea dura la fata, acum vad zambetul mai mare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Dura? Dura imi place! :))
      Zambetul e de poza.

      Ștergere
  6. Ce faina esti!Iti sta foarte bine ...sa stii ca de negru nu scapi asa de usor,dar nici de rosu:),eu am fost si bruneta si roscata,dar acum m-as opri la blond pentru ca nu se prea vad firele albe.Ce inalta pari,ce inaltime ai?Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Fazae ca la mine orice vopsea se curata. Adica nu se vedea nicio diferenta cand imi crestea parul pentru ca nu mai era pe par. Am presupus ca daca se curata asa de repede inseamna ca nu prinde pe par, dar de unde? Se pare ca in firul de par a modificat destul. Nu ma deranjeaza, numai ca eu voiam culoarea aia nebuna din varful capului sa fie peste tot. E bun si asa...
      Par inalta. Am 1,62 m. Te guricesc!

      Ștergere
  7. Buna.
    Nu stiu ce sa spun. E o schimbare foarte mare. Ma obisnuisem cu imaginea de fata bruneta.
    Daca tie ti-e draga culoarea si baietulor tai le place, nu vad ce problema ar fi. Trebuie sa-ti fie bine tie cu tine. Noi, ceilalti ne dam niste pareri si atat.
    Sa-ti fie de bine. Este interesant!
    Pentru mine esti aceeasi fata frumoasa si desteapta (roscata sau bruneta).
    Te imbratisez.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai! Multumesc Consuela! ♥♥♥
      Nu a fost o chestie de genul dragoste la prima vedere intre mine si noua mea culoarea. Poate si faptul ca nu sunt in apele mele contribuie la "limitarea" intr-un fel a incantarii.

      Ștergere