marți, 8 noiembrie 2016

Zece

          Astazi noi facem 10 ANI de cand suntem impreuna. Multi nu ne-au dat prea multe sanse, dar important este ca NOI ne-am dat o sansa si am profitat de ea in fiecare zi a vietii noastre impreuna. Cu cat facem mai multi ani cu atat cuvintele sunt mai putine caci nu prea mai e nevoie de ele. Intelegem si altfel... intelegem mai bine, mai mult... mai profund.
          Ca ne iubim? Asta o stim... Ca inca ne placem? Si asta... Ca ne facem unul pe altul sa radem din prostii, ca tragem in acelasi sens, ca in momente de criza gandim la fel, ca ne suntem unul altuia aproape si ne sustinem sunt semne ca inca  suntem pe drumul cel bun. Nu avem o relatie perfecta si nici pretentia sa fie. Pentru mine sa stiu ca punctul meu de sprijin este mereu acolo unde il las indiferent cate rute ocolite iau este cel mai important. Si el stie acelasi lucru... ca mereu ma gaseste acolo pentru el si ca ii sunt punct de sprijin.
           Cel mai bine mi-am dat seama ca totul e cum trebuie in momentul in care Andrei ne-a spus ca noi suntem o familie unita, ca ne iubim si ca el e fericit ca nu suntem ca alte familii. Copiii simt mai multe decat credem noi, iar daca el a simtit asa ce vrem mai mult? 
          Secretul? Nu cred ca este vreun secret, vreo reteta pentru asta...Nicio relatie nu seamana una cu cealalta, oamenii in timp se schimba, relatiile in timp se schimba si cine stie ce si cum va fi peste alti 10 ani? Totusi un lucru important este ca nu ne-am jignit niciodata oricat de furiosi, de nedreptatiti ne-am considerat. Au fost zile cand nu ne-am vorbit, dar niciodata nu ne-am jignit. 



          La multi ani tuturor celor care poarta numele Sfintilor Mihail si Gavril!
         

          

12 comentarii:

  1. La multi si frumosi ani înainte! :)) Sa aveti zile senine si fericire si sa va vedeti baiatul la casa lui! Era sa uit... si sa va vad si bunici! :) Noi am facut anul acesta 38 de ani de la casatorie si 40 de cand ne cunoastem. Multumesc de urare ptr ca sunt un "Mihail" :))
    Ella

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumim!!! Bunici? Mai avem ceva vreme, desi la cum trece timpul... Nici nu imi vine sa cred ca deja au trecut 10.
      Felicitari!!! Muuulti ani de acum inainte sa aveti!Cand aud astfel de numere imi creste inima si imi dati sperante. In zilele de azi se renunta usor si repede la relatii, casnicii...
      Pupici!

      Ștergere
  2. La multi ani, buni si frumosi in continuare! Sa fiti sanatosi si sa va iubiti mult. Si noi tot de 10 ani suntem impreuna si am implinit 9 ani de casnicie in octombrie.
    Ma bucur pentru voi.
    Te imbratisez.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Noi sarbatorim intotdeauna data cand ne-am cunoscut mai bine. Aceasta este cea mai speciala. Atunci ne spunem la multi ani! si numaram anii ce i-am petrecut impreuna.
      Si eu te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  3. Multi, multi ani fericiti impreuna!
    Si vorba cantecului...sa va vedeti cu nepotei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      De ce toata lumea ne vorbeste deja de nepotei? :))) Andrei doar pare mare. :)))) Glumesc desigur! Multumim!

      Ștergere
  4. La multi si fericiti ani,impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi multi ani.Aniversare frumoasa si numai iubire va doresc.
    Ma bucur enorm pentru tine si familia ta unita si fericita....
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere