sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Zi de sambata

          Mereu am aceeasi dificultate... O am de cand eram copil si trebuia sa fac compuneri. Intotdeauna ma chinuiam sa aleg un titlu potrivit, fain, catchy; bineinteles ca nu imi iesea niciodata, la fel cum nu reuseam niciodata sa inchei frumos o compunere...la fel cum si acum postarile se termina mereu abrupt ca din topor.

          Ziua a inceput ca de obicei cu un 3 in 1, bloguri, facebook, Pinterest, Tomnarella-handmade...d'astea. Am trecut la urmatorul nivel cu rufe in masina, intins rufe, aspirator, cate ceva prin bucatarie (nu am reusit sa ma mobilizez sa fac negresa la care tot ma gandesc). Si acum vine partea draguta...


Mesteresc cadourile de Craciun-mici atentii claduroase. Am terminat o caciula si continui cu manusi fara degete, totosi si... mai vad eu. Firul acesta mi se pare superb si e o adevarata placere sa lucrez cu el. Fac ce fac si de fiecare datama intorc la degradeuri. Imi place sa lucrez cu ele pentru ca nu e plictisitor, fiecare rand ofera o mica surpriza.

          Dar ziua nu s-a incheiat... Primele raze de soare m-au facut sa iau aparatul sa fotografiez cosul de lucru, dar si sa imi scot baietii la plimbare.






          A fost tare fain! Acu' ma intorc la andrele si la firul meu pufos. ;)


8 comentarii:

  1. Eu n-am dat pijamalele jos de pe mine =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador zilele in care fac asta. Nu prea e incantat sosul de acest lucru si de aceea sunt rare.

      Ștergere
  2. Spor la facut cadouri...faina a fost sambata voastra,eu am fost putin ocupata cu treburile casei.O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Eu am mai putine treburi decat tine. ;)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Chiar ca este frumos "firul" acela... Sa ai spor in tot ce faci!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si e atat de placut sa tricotezi cu eeeel! Ma bate un gand sa imi fac un pulover.
      Ppupici!

      Ștergere
  4. Ce cald e la voi, inca e toamna. Imi place cum baietii tai te scot din casa pentru portia de plimbare. :)

    Foarte fain firul ce-l lucrezi, abia astept sa vad caciula si manusile. Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... Ieri in schimb s-a lasat frigul tare. Din pacate numai trei dintre ei m-au scos, caci sotul a fost ocupat.
      Multumesc! Te guricesc! ♥

      Ștergere