miercuri, 9 noiembrie 2016

Zile...

          Am avut niste zile foarte grele. Am trecut intr-un timp foarte scurt prin zeci de emotii felurite. Am plans, am ras, am disperat, mi-am recapatat speranta, m-am intristat, m-am stresat... am rasuflat usurata si parca eram intr-o bula temporala unde reluam totul iar si iar. Acum e bine, dar parca mi-e frica sa ma bucur. Astept... astept pana ii va disparea galbenul de pe pielea urechilor si maroul din gura de la functionarea deficitara a ficatului... asteptam pana cand stim sigur ca rinichii sunt in regula si pana cand coastele vor fi ascunse iar vederii, iar mersul nu va mai fi leganat de slabit ce e. Pana atunci ne bucuram de prezenta lui atat de aproape de noi.

Ne-am bucurat de orice semn mic... chiar si faptul ca ridica din sprancene sa ne urmareasca prin casa cu privirea.

Andrei i-a... donat paturicile lui si pernutele. Repeta de fiecare data cand ii schimba apa ca ar face orice numai sa il stie bine. De fapt toti am fi facut orice. 



          Astazi e mai bine decat ieri si speram ca maine va fi mai bine decat azi. E mai vesel, mananca si se lungeste cat este el de mare pe covor mereu aproape de scaunul meu. Din cand in cand mormaie si clempaie. Imi da o stare de bine sa il stiu asa de aproape si cred ca tuturor ne va fi un pic greu cand va trebui sa mearga in padoc alaturi de Bruno. Deocamdata inca il tinem aici pana se intremeaza si mananca suficient. 
          Multi mi-au zis ca e doar un caine. Ei! Pentru mine... pentru noi nu este doar un caine. Este cainele nostru si da, pot spune ca face parte din familie. Amandoi cainii nostri sunt importanti pentru noi.


12 comentarii:

  1. Sanatate catel! Ce poate face boala dintr-o fiinta.... Daca mananca si se misca, e pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-o zi o sa-mi uit si capul undeva, nu numai de adaugat semnatura.
    Comentariul anterior este al meu.
    Pt mine e un punct sensibil subiectul asta cu animalele. Singurele fiinte care nu m-au dezamagit niciodata (poate eu pe ele).
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este intr-adevar pe drumul cel bun. Se si vede deja la aspect.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Vai, sărăcuțul! Sanatate multa, si lui si voua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Animalele de companie nu sunt niciodata doar niste animale, eu le consider persoane cu drepturi depline (uneori chiar mai mari decat ale noastre, na). Cand una trece in nefiinta, ne doare si o purtam in amintire pana la sfarsitul memoriei. De ce ar fi altfel? Numai pentru ca iti poti oricand lua altul in loc? Nu va fi la fel, asa ca da, sunt membri ai familiei si suferim pentru ei cand si ei sufera si ne e bine cand si lor le e bine si misuna pe langa noi fericite. Numai cine nu a avut un animal de companie poate sa spuna ca e doar ...
    Sanatate multa si lui si voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sanatate multa lui cutu ! Eu spun de multe ori ca pisicile noastre sunt mai destepte ca noi pentru ca ele au invatat limba noastra si stiu ce le spunem, chiar daca arata sau nu, pe cand noi nu le intelegem intotdeauna. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Ma uitam la Dutz ca prima data cand il certam pe Andrei se speria, dar a invatat repede sa faca diferenta cand ii fac morala lui Dei si cand il cert pe el. :))

      Ștergere
  6. Bravo voua! Asa trebuie sa procedeze oricine are un animal (sau mai multe) de companie. Animalul depinde de om, de aceea empatizez foarte tare cu ele. Daca omului ii sta in putere sa fac aceva pentru el, un animal nu prea poate.
    Daca vrem animale de companie, trebuie sa ne asumam raspunderea pana la capat.
    Acelasi punct de vedere il am si legat de animalele din ograda. Nu cred ca te poti astepta ca laptele sau branza sa fie bune, daca bati sau dracui animalul.
    Toate animalele merita respect!
    TOATE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Nu imi pun cainii cu mine la masa si nici nu ii bag in patul meu, dar ii ingrijesc cat de bine pot, ii alint, le vorbesc si in tot acest timp ii ofer copilului lectii de viata ca la randul lui sa pretuiasca si sa respecte animalele.

      Ștergere
    2. Fix asa! Vorba cantecului..."noi gandim la fel" :)))))

      Ștergere