sâmbătă, 31 decembrie 2016

2016

IANUARIE a fost cu zapada si voie buna.


 FEBRUARIE a fost cald si a dat startul plimbarilor lungi pe afara.


 In MARTIE am facut pentru prima data in viata mea cozonaci.


In APRILIE am dormit pentru prima data in balta si a fost uimitor.
Ziua meeeeaaaa- ultima cu 2 in fata


MAI, din pacate, ca aproape in fiecare an a inceput ingrozitor. Dar ne-am revenit, ne-am adunat fortele si l-am incheiat asa cum trebuie. L-am impartit intre serviciu si casa.
Andrei a tras pentru prima data la rame ;)
Ziua lui Deeeeeiii- 8 anisori


IUNIE, la fel ca si luna mai, a fost impartit intre serviciu, scoala, treburi pe acasa. 
1 iunie l-a prins pe Diiutz la bustul gol dragalind un serpisor. :))


In IULIE Andrei a plecat in cea mai faina (zice el) si cea mai lunga (zicem amandoi) vacanta a lui. Am fost la Sf. Gheorghe dupa cam 12 ani. A fost... emotionant, trist...extrem de trist si totusi foarte frumos. A fost... inedit.
Ziua lui Adiiiii-ultima cu 3 in fata ;)


AUGUST a fost foarte obositor, dar extrem de distractiv. A fost o luna in-te-re-san-ta! Am cunoscut niste tineri exceptionali intr-o tabara, am cunoscut oameni simpatici, s-au sudat prietenii...
Am fost pentru prima data la Letea si a fost fantastic!


SEPTEMBRIE a fost marcat de inceperea scolii.
Andrei pentru prima data si-a luat inima in dinti si a renuntat la aripioarele...pernutele de inot.


OCTOMBRIE a fost ultima luna din acest an la serviciu. M-am plimbat cu prietena mea foarte mult si am petrecut timp superfain cu baietii mei. Am facut foarte multa miscare si pentru prima data m-am urcat pe role, de care m-am indragostit. De abia astept primavara!


NOIEMBRIE a inceput foarte urat si trist. S-a imbolnavit cainele mic si era sa il pierdem, dar si-a revenit, iar acum sta in casa. Am pregatit cateva atentii pentru Craciun.
Pentru prima data m-am facut roscata. Repede m-am facut bruneta la loc fiindca nu m-am putut obisnui cu mine asa, dar pentru ca imi placea culoarea am pastrat-o la varfuri. ;)


DECEMBRIE este marcat bineinteles de Craciun, serbare. Nici nu am simtit cand s-a dus...


Scriind despre fiecare luna in parte am constatat ca anul acesta si eu, dar si Andrei am incercat lucruri noi, mai multe decat o faceam in mod obisnuit, ceea ce este o realizare. Sper ca si in anul care vine sa avem ambitia, curajul sa iesim din zona de confort si sa realizam cel putin la fel de multe chestii pentru prima data. :) 

Tragand linie si calculand... a fost un an bun. Sper ca anul ce vine sa fie si mai bun! Imi doresc sanatate, putere de munca, rabdare, oportunitati sa pot face cat mai mult, intelegere, dragoste si intelepciune. Stiu ca cer mult, dar... se pare ca am nevoie de mult. :D

Sa aveti un 2017 cum va doriti!
Sa ma cititi in continuare!
Multa sanatate, dragoste si fericire va doresc!
La multi ani!

3 comentarii:

  1. Ce fain arata anul tau in imagini:). Sa aveti un an plin de frumusete si bunatate si indrazneala! Sa aveti un an bun si usor! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani cu sanatate, fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cu interes rezumatul anului tau. Fie ca anul 2017 sa va aduca mai multe provocari si lucruri bune. Poza mea preferata e cea cu serpisorul.

    RăspundețiȘtergere