miercuri, 7 decembrie 2016

Iarna...

...e inca blanda, iar eu profit de fiecare raza de soare ca sa petrec cat mai mult timp pe afara. Realizez cat este de frig de fapt in momentul in care vad apa din baltocile de pe camp inghetata. Dar soarele straluceste atat de frumos si ma incalzeste incat nici nu imi mai pun haina groasa... Nu imi place sa ma plimb singura, mai ales pe camp asa ca imi iau baietii de fiecare data. Ieri a fost minunat:caldut, Andrei vesel, culoarea campurilor mierie... liniste.





 Ca la noi, oamenii... Ce mult schimba o privire!!!





Zi frumoasa sa aveti!

4 comentarii:

  1. Catrinel unde este pisicuta alba?
    Si cainii sunt frumosi, dar pissicuta era deosebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) E prin vecini. E o pisica cu mai multi stapani. De cand s-a imbolnavit cainele mic nu prea a stat cu noi.

      Ștergere
  2. Si mie imi place lumina soarelui, in fiecare anotimp are o alta nunata, o alta putere, o alta caldura... Sa va bucurati de timpul frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uffff! s-a cam dus timpul frumos. S-a dus dintr-odata!

      Ștergere