vineri, 2 decembrie 2016

Jurnal

Jurnalul in fiecare saptamana imi reaminteste ca este vineri. Nu stiu de ce pentru mine vineri e cea care incheie saptamana, iar sambata si Duminica sunt precum niste zile...bonus. Acest lucru il simt cand nu sunt in plin sezon turisti si atunci toata vara e o saptamana continua. :))
♥ O imagine... doua: de fiecare data cand intram la H&M ma duceam tinta spre standul cu brelocuri. Acolo erau smecheriile acestea pufoase, care imi sunt mie tare dragi, dar nu chiar atat de dragi incat sa renunt la doua-trei sculuri de fir pentru ele. Nah! Mi-am facut singura:

♥Afara ...este frig si ceata. Vreau sa iesim mai tarziu la alergat si sa luam si cateii.
♥În casa ...este curat si astept sa se faca mai cald fiindca abia acum am aprins focul. Erau 17 grade dimineata in sufragerie! o_O
♥In bucătărie ...ciorba cu perisoare (dar fara orez) facuta de ieri pentru Andrei si probabil va fi si ceva din peste.
♥Mă gândesc ...ca am avut o saptamana cu spor si ma incanta acest lucru. Sper si de acum inainte sa fie la fel.
♥Am inteles ...ca nu este nevoie sa lupti mereu contra curentului. Cateodata cand te mai lasi si purtat de val se intampla lucruri cel putin interesante, daca nu frumoase.
♥Mesteresc ...niste manusi fara degete ca sa le daruiesc si sa incerc sa fac un tutorial. Nu prea ma ajuta lumina pentru fotografii, dar voi incerca totusi.
♥Citesc ...desi nu pot adauga nimic aici tot nu ma indur sa scot particica aceasta de jurnal... As vrea sa citesc tare mult o carte in engleza. Poate imi fac un cadou de Craciun...
♥Ieri...a nins. A inceput oficial iarna. Andrei a aflat de la noi ca Mos ?Craciun nu exista. Vrea cadouri din ce in ce mai costisitoare pentru ca nah! Mos Craciun e magic si poate orice si e dezamagit cand nu le primeste. Am scapat de o piatra de pe inima. Niciodata nu mi-a placut foarte tare minciuna asta universala. S-a suparat mai mult ca l-am mintit decat de inexistenta mosului. Acum simt ca va intelege mai mult ce sarbatorim de fapt de Craciun. In schimb in Mos Nicolae inca crede si i-am tot povestit despre el... 
♥Astazi ...mi-ar placea sa tricotez cat mai mult. Trebuie sa fac cu Andrei niste teme suplimentare.
♥Maine...cred ca va fi o zi ca oricare alta?
♥Ascult ...Andrei punandu-mi intrebari ma face sa descopar, sa redescopar mereu lucruri interesante, frumoase pe care ori le-am uitat ori uneori nici nu le stiam. Intr-o zi m-a intrebat ce este Rapsodia romana. Cea mai usoara explicatie a fost sa i-o pun s-o asculte. Concluzia a fost ca aceasta ne place mai mult. George Enescu - Rapsodia Romana Nr. 2
♥Imi place ... sa ma plimb ore in sir, dar nu singura.
♥ Imi doresc...din tot sufletul cat mai curand sa reusim sa facem modificarile la casa pe care ni le dorim si care ne vor fi extrem de utile. Cum vom reusi? Habar nu am... Trebuie sa gasim o solutie.
♥As purta...
Pinterest


6 comentarii:

  1. Daca o sa am copilasul meu as vrea tare mult sa rezist presiunii celorlalti (daca va fi) si sa-i spun inca de la inceput ca Mos Craciun nu exista, tocmai pentru a nu-l minti (si aici nu-ti pot spune complet motivele mele pentru care nu doresc deloc sa-l mint). Si sa-l rog sa nu spuna nimic celorlalti copii, ca sa nu-i supere, sa fie secretul nostru. Am avut gandul asta mereu, nici mie nu mi-a placut niciodata aceasta minciuna universala (cum o numesti tu).

    Lui Andrei ii poti spune ca, spre deosebire de Mos Craciun, Mos Nicolae chiar exista pentru ca e Sfantul Nicolae. Nu aduce bombonele si alte bunatati in ghetute. Pe acelea tot parinti si bunicii le pun, spre bucuria copiilor si, probabil, in amintirea minunii pe care a facut-o Sfantul Nicolae in timpul vietii lui cu tatal foarte sarac ce avea trei fete, caruia i-a aruncat pe geam, noaptea, in trei randuri diferite, trei legaturi de bani si astfel tatal a reusit sa le casatoreasca. In Sfantul Nicolae poate crede, sta nevazut si ne ajuta cand ii cerem ajutorul.
    Daca-mi dai voie ii pot trimite lui Andrei o carte frumoasa despre Sf. Nicolae - e pentru copii, cu multe ilustratii (am in casa o colectie de carti pentru copii - noi, desigur).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa ii spun de mult timp, dar nu am stiut cum s-o fac... Bineinteles ca l-am rugat sa nu spuna celorlalti copii adevarul fiindca este dreptul fiecarui parinte sa decida acest lucru.
      I-am povestit despre Sf. Nicolae in fiecare an. Pentru mine Mos Nicolae a fost intotdeauna mai special fiindca el chiar putea "veni".
      Mi-ar placea foarte mult! Avem tot felul de carti, dar cele religioase sunt in numar mai mic. In aceasta perioada le citim mult mai mult decat in altele. Chiar si daca nu sunt noi cartile sunt speciale, poate uneori mai speciale caci au fost candva pretuite si de alte maini... alti ochi...

      Ștergere
  2. Daca intri la mine pe blog ai sa si îl vezi pe Mos Nicolae .... promit! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca exista copil care sa tina acest.secret. Eu i am.zis Ilincai ca nu exista iepure de Paste si zina maseluta si au fost dezbateri la gradinita:)...In scrisoarea catre mosul Ilinca a scris un ou kinder si o guma huba buba:), asa ca pentru moment stam bine:), cred ca stiu pentru cine e tutorialul, multumesc:). Si eu port breloc la geanta nu un pufulete ci un fel de matriosca:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc ca Andrei e mai marisor si poate il vatine. Si eu cand eram la gradinita le-am spus copiilor ca nu exista Mos Craciun. Andrei vrea un Hoover Board (e 2000 lei cel mai ieftin) si inca o gramada de chestii. Cand am comentat ca vrea lucruri scumpe a inceput sa aiba indoieli. Mosul doar nu le cumpara?! Sa ii zic copiluli ca e obraznic si de aceea nu le primeste nu este drept caci nu a fost chiar ATAT de obraznic, asa ca... i-am zis adevarul. Despre Mos Nicolae stie ca pune doar dulciuri in ghetute.
      ;) Cu placere! Stai sa il vad terminat :D

      Ștergere