sâmbătă, 10 decembrie 2016

Jurnal

Jurnalul vine cu intarziere de o zi pentru ca am uitat ieri de el. 
♥ O imagine... sunt atat de dulci cand se dragalesc

♥Afara ...mai devreme era soare, dar e gri...Se face asa de repede seara!
♥În casa ...este caldut, curat si miroase frumos a iris de la betisoarele parfumate.
♥In bucătărie ...inca nu m-am hotarat. Cred ca voi bucura baietii cu niste cartofi prajiti din care eu doar voi gusta si niste carnati. 
♥Mă gândesc ...ca desi am facut cateva daruri de Craciun ma simt blocata si mai inca de facut cate ceva.
♥Mesteresc ...o vesta pentru Andrei, dar nu stiu daca imi ajunge firul, nu stiu daca o voi face la timp... As vrea sa fac altceva.
♥Citesc ...

♥Ieri...a trecut ziua rapid si nici nu imi aduc aminte prea mult ce am facut.
♥Astazi ...am facut curat, am cautat cateva idei pe Pinterest (nu reusesc sa ma mai dezlipesc de el) si incerc sa lucrez la vestuta cat mai mult. Am o stare ciudatica.
♥Maine...sper sa fie frumos ca sa pot iesi pe afara.
♥Ascult ...o emisiune pe fundal ca sa nu imi zboare gandurile aiurea.
♥Imi place ... sa mananc junk food si muuulte dulciuri.
♥ Imi doresc...sa slabeeeeeesc.
♥As purta...

2 comentarii:

  1. Am observat ca ai taiat rubrica citesc. Eu am ajuns sa citesc ce deja a citit fata. :) dar ma bucur ca totusi citesc ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da... Citesc doar carti pentru copii. :( Nu reusesc si pace sa integrez cumva lectura in program. Voi incerca macar o pagina, doua inainte de culcare. Chestia este ca m-am obisnuit sa fac mai multe lucruri deodata si nu pot DOAR sa citesc... :(

      Ștergere