vineri, 23 decembrie 2016

Jurnal

Jurnalul de saptamana trecuta nu stiu cum de l-am ratat. In preajma sarbatorilor de iarna nu functionez la parametri obisnuiti si e o perioada ... dificila a anului, care nu ma incanta pe cat mi-as dori.Sa zicem ca nu imi suna clopotei in cap si nici nu reusesc sa am un zambet tamp fara un motiv... Totusi Ajunul Craciunului ramane ziua care imi e draga.
♥ O imagine... ziua perfecta incepe cu o dimineata perfecta, iar ea arata caaaam asa... ;)

♥Afara ...este totul acoperit de bruma si arata precum zilele trecute. Este frumos.

♥În casa ...este caldut, curat. E liniste fiindca Andrei inca doarme.
♥In bucătărie ...Voi face astazi o ciorba de gaina si cred ca impreuna cu Andrei voi face biscuitii pentru Craciun. Rezista bine mai multe zile si asa nu ma voi aglomera maine. Nu fac ceva foarte special, ci cred ca salata "boeuf" cu pui si doua prajituri.
♥Mă gândesc ...cum sa ma organizez sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus, sa spal toate hainele ca sa le aiba pregatite cel mic. Pleaca in vacanta la Tulcea.
♥Mesteresc ...Nu am reusit sa ii termin vesta la timp si o continui. Mai am foarte putin de lucrat la ea. Vreau sa o imbrace cand facem pozele langa brad pentru Craciun. Imi place tare mult cum a iesit pana acum.
I-am facut lui Andrei papionul pentru serbare si a iesit tare simpatic.
♥Citesc ... din manualele de franceza cand am timp. Vreau sa ma pun la punct cu gramatica din nou si sa imi imbunatatesc vocabularul. 
♥Ieri...am avut serbareeee! A fost una pe gustul meu. Copiii au cantat vreo doua-trei colinde pe care nici nu le-am mai auzit pana acum, fiecare a spus o poezie cu tema religioasa, au urat (Plugusorul ala luuung) si gata. Nimeni nu s-a plictisit, toata lumea a fost atenta, iar copiii plini de energie.
Desi am zis ca nu mai fac poze la serbari, nu pot sa nu iau aparatul cu mine. ;)




♥Astazi ...sper sa isi faca Andrei restul temei de vacanta fara multe negocieri si lacrimi. 
♥Maine...impodobim bradul, fac prajituri, Andrei merge cu colindul, isi va primi cadourile seara, asteptam colindatori.
♥Ascult ...cum pufaie Dutu fiindca doarme dus. :))
♥Imi place ... sa ma uit la Gilmore girls. Asta fac cand tricotez. Imi placea foarte tare si in liceu. Acum am descoperit ca melodia mea si a lui Adi e fix aceeasi pe care a dansat prima data Rory cu prietenul ei. Iiii! Ce draguuut!) Fade Into You - Mazzy Star
♥ Imi doresc...sa fie bine.
♥As purta...lucruri asortate cu ale lui Andrei. 
Tot isi dorea el tenesi rosii ca ai mei...




6 comentarii:

  1. Sa ai un ajun exact asa cum ti-l doresti:). Si mie imi plac tenisii rosii asortati, Ilinca deja si i-a primit pe ai ei, eu mai trebuie sa-mi cumpar:), ceea ce mi se pare mult mai usor ;). Si serbarea Ilincai a fost la fel de scurta, mi-a placut cel mai mult:)). Andrei e tare simpatic, toti sunt frumosi, dar el e... Sarbatori binecuvantate draga mea:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! Scuze pentru intarziere!

      Ștergere
  2. ""COVORUL ALB SE-ASTERNE IARA
    DIN CRIVATUL DEZLANTUIT
    NOI COLINDAM PE TIMP DE SEARA
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT
    SI CERUL PARCA SE-NCALZESTE
    IAR VANTUL ASPRU A CONTENIT
    IN SUFLETE SPERANTA CRESTE
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT""

    Craciun Fericit,plin de bucurie,lumina,dragoste si oameni iubiti alaturi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥♥♥♥....♥ Ghemulet colindator!!! Te pupicesc

      Ștergere
  3. Scurt si cuprinzator e mai bine decat lung si plictisitor.Ce baiat frumos are mama!Catrinel,m-am indragostit de botosii tai,unde i-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Toate mamicile au fost incantate.
      Multumesc!
      Erau aruncati printre botosi de fetite micuuuti intr-unul din magazinele in care se vand produse de toate felurile mai ieftine decat in alte magazine. A fost o explozie la un moment dat de astfel de magazine. Cautam betisoare parfumate :))

      Ștergere