vineri, 30 decembrie 2016

Jurnal...

Jurnalul de vineri, ultimul din 2016:
 O imagine... Andrei e plecat in vacanta si incepe sa imi lipseasca

Afara ...este foarte urat. Bate vantul ingrozitor, este frig, gri si depresiv. Sper sa aduca si zapada uratenia asta ca sa se dea Andrei cu saniuta.
În casa ...este racoare. 
In bucătărie ...salata de vinete si probabil o friptura de porc mai tarziu. Mama mi-a dat o oala multicooker si ma incanta ideea gatitului la abur, mai ales ca din ianuarie reiau dieta intrerupta de Craciun. Voi incerca niste coaste sa vad cum ies ca am citit ca le face bine si poate o prajitura. Mancarurile clasice tot pe aragaz le fac.
Mă gândesc ...prea mult la probleme pe care momentan stiu ca nu am cum sa le rezolv. 
Mesteresc ...mai mult pe Pinterest :))... cu gandul.
Citesc ... Catherine de Medicis de Honore Balzac. Nici nu stiu de ce am ales-o... Inainte de culcare reusesc sa dau gata 2-3 pagini si ma amagesc ca e mai bine asa decat deloc.
Ieri...am modificat cateva oferte pentru serviciu, am mai pus cateva poze pe siteul campingului unde lucrez si am fost la cafea cu prietena mea.
Astazi ...nu ma simt deloc bine si ar trebui sa fac multa treaba. Sper sa reusesc macar ce mi-am propus.
Maine...e revelionuuuul. Nu-l vom petrece acasa; asa e planul. Sper sa imi revin ca sa imi si placa acest plan.
Ascult ...vantul asta enervant.
Imi place ... sa ma infofolesc in paturici pufoase si sa zac. :))
Imi doresc...sa urmeze un an bun in care sa fim sanatosi si sa putem munci, sa reusim sa facem ce ne-am propus, in care Andrei sa fie cuminte si sa invete si sa ne intelegem toti trei.
As purta...multe bratari, iar acestea sunt in plan de facut

toc toc

haine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu