luni, 5 decembrie 2016

"Lightbox"

          Pentru ca soarele e din ce in ce mai rar si nu prea ma ajuta la fotografii am cautat pe internet solutii ca sa imbunatatesc din calitatea imaginii. Tot cautand am gasit un tutorial pentru lightbox, o cutie in care sa poti fotografia obiecte mici si care sa arate foarte fain. Concluzia de acum este ca trebuia sa fac o cutie dintr-aceasta mai mare.
          Prima incercare a fost folosind veioza lui Andrei, care are lumina calda. Foarte comod de folosit, dar rezultatul nu a fost pe gustul meu.
         
          Am lasat cutia pe masuta in sufragerie si mi-am batut sosul la cap sa scotoceasca pe la el prin garaj dupa un bec destul de puternic, cu lumina alba, rece. Bineinteles ca am cel mai tare sot si mi-a adus un proiector foarte fain. ;) Nu imi venea in minte ce sa pozez asa ca am asteptat sa vina ceva care sa ma inspire. Prietena mea voia ceva bun facut de mine, copilul era incantat de idee si asa am facut o negresa cu aroma de coji de portocale. Cu ocazia aceasta am testat smecheria aceea donata de sot. ;)


          Parca-i alta treaba, nu? Imi pare rau ca nu am fost inspirata sa fac o fotografie la aceeasi prajitura si cu veioza lui Andrei. Pentru data viitoare voi incerca sa fac o cutie dintr-aceasta, dar mai mare. Intre timp am gasit niste idei foarte bune si => AICI.

         Sa aveti o saptamana grozava!

11 comentarii:

  1. Arata intr-un mare fel:), de mult tot imi propun sa fac si eu una, cred ca am si avut o tentativa:)). Am sa caut o cutie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfatul meu e sa faci din prima o cutie mai mare. Eu am folosit hartie alba de copt ca s-o invelesc.
      RETETA NEGRESEI DE POST am modificat-o un pic si in loc de orice alta esenta am folosit coji de portocale; am folosit dulceata de gutui taiate la cutit si in loc de cacao la glazura am pus Nesquik caci nu am avut cacao cat trebuia :)); am stins praful de copt cu zeama de portocala si nu am pus nuci. La tara stii ca daca e duminica... singurul magazin cu de toate e inchis dupa amiaza.

      Ștergere
  2. poza arata de mare clasa! Si prajitura.

    Zau, cum poti sa pui asa poze aici? :D ne omori kg-mele pierdute :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! De obicei nu pun poze cu mancare pe blog pentru ca bucataria nu ma fascineaza in mod deosebit. Mie si sotului nu ne plac dulciurile cu multa cacao asa ca ale mele kilograme nu au fost in pericol :)) Imi place sa fac din cand in cand ceva bunut si sa impart cu altii. Recunosc! Imi place teribil cand mananca cu pofta si ma mai si lauda :))))

      Ștergere
  3. Wow, ce bunatate de prajitura! Daca deschid o cofetarie aici si vand numai asa ceva, sparg inima targului1 :))Multumesc pentru reteta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru ideea cu Light box, neaparat voi incerca. Poza cu prajitura pare facuta de profesionisti in domeniu (fotografi si bucatari) Wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere!
      Nu sunt profi nici la fotografiat, dar nici la bucatarie ;)

      Ștergere