miercuri, 28 decembrie 2016

M-am jucat

Cei care intra pe blogul meu de multa vreme stiu ca bucatareala nu este una din pasiunile mele. Gatesc fiindca trebuie sa imi hranesc familia; rar mi se intampla sa am cate un impuls necontrolat de a sta in bucatarie mai mult decat trebuie. Imi place in schimb sa fac dulciuri si sa le impart cu ceilalti...destul de rar si asta. :))  Recunosc ca e satisfactia e maxima cand cineva molfaie cu pofta in timp ce imi spune ca e bun, iar pe platou nu mai ramane nimic sau cand prietenele imi zic sa mai fac ceva bun...
De Craciun m-am jucat un pic
Prajitura cu foi cu miere si crema din ciocolata si Alba ca zapada

La Alba ca zapada am facut foile prea subtirele, si parca a iesit cam moale pentru gustul meu. Data viitoare voi sti cum sa fac. ;)

3 comentarii:

  1. prajiturile cu foi sunt preferatele mele!dar le fac rar, ca mi se pare foarte chinuitor intai sa intind foile, apoi sa astept pana a doua zi ca sa fie bune de mancat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le fac foarte rar. Imi ia aproape doua zile sa le fac si in 15 minute dispar :)))
      Bine ai venit pe blog! Te mai astept!

      Ștergere