sâmbătă, 3 decembrie 2016

Mozaic de noiembrie

       
           Noiembrie a fost o luna...wow! La inceputul ei cainele mic s-a imbolnavit foarte rau si era sa moara. Am plans zilele acelea cat nu am mai plans de foooarte mult timp. Cu toate acestea a foat puternic si a reusit. Nu numai ca a supravietuit, dar inca locuieste in casa, desi locul lui era in padoc cu celalalt caine. ;) La inceputul lunii am facut un experiment si m-am transformat in roscata, ca spre final sa revin la brunet caci ma simteam mai bine asa.  Anul acesta pe 8 am facut 10 ani de cand suntem impreuna eu si sotul meu. Am fost destul de harnicuta si am mesterit cate ceva dupa ce o perioada destul de lunga am cam tras mata de coada. Cand trag linie pot spune ca a fost o luna buna chiar daca a inceput dezastruos. 
          Sper la un decembrie si mai bun pentru noi si pentru toata lumea!

6 comentarii:

  1. Catrinel dar nu mai aveti pisicuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Umbla prin vecini. Se pare ca este genul de pisica despre care toti cred ca ii sunt stapani, dar de fapt... alege doar locurile comode si mancarea mai buna. Dutu a fost bolnav si in casa asa ca a stat la vecina mai mult.

      Ștergere
  2. Ati avut cu totii o luna plina de reusite la final..
    Asa-i ca este imbucurator sentimentul de "pana la urma a fost bine" ?
    Sper ca fiecare luna sa fie pe gustul tau si sa te faca sa zambesti...
    Te imbratisez cu drag...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E uimitor cum intr-o clipa ti se pare ca e sfarsitul lumii si apoi dupa un timp aproape sa nu iti amintesti acel sentiment ci doar evenimentul in sine.
      Si eu va imbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  3. La mulți ani pentru aniversare! Îmi place foarte mult acel detaliu de la căciulă? Din ce e făcut?

    RăspundețiȘtergere