duminică, 1 ianuarie 2017

Cuvantul anului 2017

          Anul trecut am ales cuvantul anului 2016 printr-un joc amuzant pe facebook. A fost de foarte bun augur si s-a potrivit perfectul cu anul care a trecut caci l-am simtit mai mult decat oricand: ♥ DRAGOSTE ♥

           Anul acesta m-am oprit la doua cuvinte fiindca pe cel din urma il voi pastra in suflet si sper sa isi raspandeasca magia si in 2017, iar celelalte sa ma determine sa actionez si sa imbunatatesc tot ce necesita acest lucru.
          Asadar cele doua cuvinte sunt: SANATATE~imi doresc ca in 2017 sa duc la bun sfarsit macar 3-4 lucruri pe care le tot aman si care sunt foarte importante, sa fac mai multa miscare si sa am o dieta echilibrata, rezonabila cu mese regulate siiiii CALITATE ~voi incerca sa pun inainte de altceva calitatea... lucrurilor, oamenilor, actiunilor, comportamentelor...



4 comentarii:

  1. Ohhh...da, sănătatea trebuie să fie mereu pe primul loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatatea si dragostea le-as pune pe acelasi loc...

      Ștergere
  2. Multa sanatate...multa, multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate, foarte bun cuvant! Asa sa fie!!!! :)

    RăspundețiȘtergere