luni, 9 ianuarie 2017

Iarna care-mi place



          M-a trezit sotul dimineata sa ies sa fac poze la copaci fiindca stia ca nu vreau sa ratez asa ceva... dar m-am intins precum o pisica si m-am intors pe cealalta parte. Totusi sosul meu nu e chiar usor de impresionat asa ca sigur era ceva si tot precum o pisica sunt cand vine vorba si de curiozitate... Nu am rezistat, m-am ridicat si m-am dus la fereastra. Ce sa vezi? era iarna care-mi place. Nu am mai iesit din casa de 4 zile si tot de atatea nu am mai intrat pe facebook. Eram rupta de realitate, dar si de virtual. Ce a mai ras sotul cand foarte mirata l-am intrebat daca e zapada pe strada! Astazi am inhatat ce am nimerit din cuier si am iesit la poarta sa fac cateva fotografii. Pana si aparatul s-a blocat de frig... Planul era sa fac cateva poze, sa beau cafeaua, sa fac cate ceva prin casa si apoi sa ies la pas prin sat, daaar cand am privit in stanga si in dreapta nu am rezistat. M-am intors in casa, m-am imbracat mai omeneste (nu pijamale, ghete si haina sotului cum iesisem prima data) si am luat in fuga doua guri de cafea. Era atat de placut! Zapada scartaia, totul alb, sloiurile care se duceau la vale pe Dunare fosneau incet, aburi ieseau pe gura, soarele stralucea si nu batea vantul. Mi-nu-nat!
       





















6 comentarii: