vineri, 13 ianuarie 2017

Jurnal...

Ups! Am ratat prima vineri a anului deci si primul  jurnal. Nu e bai ca recuperez, insa incerc sa imi amintesc de ce nu am scris...
 O imagine... Andrei e plecat inca in vacanta la Tulcea, dar in plimbarea de ieri m-am intalnit cu un alt Andrei foarte dragut, care credea ca nu il observa nimeni si se baga acolo unde zapada era mai mare.


Afara ...este zapada alba, frumoasa, stralucitoare. Desi este frig tot albul acesta imi creeaza o stare de bine si dor de duca.

În casa ...este bine. Termin cafeaua, de scris aici si ma apuc sa fac ordine. Este liniste...
In bucătărie ... vom avea ceva de porc. Inca nu m-am hotarat ce. Ma gandeam la ceva cu fasole sau mazare ca si asa nu e Diiucu si nu sunt nevoita sa fac doua randuri de mancare fiindca el nu mananca asa ceva.
Mă gândesc ...deja la urmatorul sezon la serviciu. Deja imi fac planuri de tot felul si as vrea sa incetez, dar nu ma pot abtine. Ma gandesc tot mai des la cat de trecatori suntem si cat ne este viata de fragila.  Acest lucru ma sperie un pic... Ma gnadesc tot mai des la viata mea dinainte de a fi casatorita, la tata, imi pun o gramada de intrebari si ma intristez... Se vede ca am prea mult timp de gandire...
Mesteresc ...Mai am foarte putin si in sfarsit termin salul colorat, pe care nu stiu daca sa il pastrez pentru mine sau nu. Cred ca il voi afisa, il voi anunta disponibil si daca in scurta vreme nu vor fi doritoare il declar al meu. :)
Citesc ... ceva de Agatha Christie... Ufff! Ce ametita is ca am uitat titlul. 
Ieri...m-am plimbat din nou cu Dutzu


Astazi ...voi da cu aspiratorul si voi strange pe aici. Probabil voi iesi din nou un pic la plimbare si apoi Gilmore girls si lucru la sal. Printr picaturi fac si mancarea.
Maine...nu mi-am facut niciun plan. Sa vedem vremea... sa vad ce dispozitie am...
Ascult ...tastele... Chiar! ar trebui sa pun ceva
Imi place ... iarna cu zapada alba care scartaie... uneori sa fiu doar eu cu mine...mirosul din ceasca de dimineata...cand am incredere in mine...sa iubesc...sa nu imi fie teama...sa dansez noaptea intreaga...sa rad ca un copil tembel din orice...
Imi doresc...sa reusesc, sa muncesc si sa reusesc, sa fac fata la orice imi ofera timpul, viata... sa reusesc sa il ajut pe Andrei sa faca ce isi doreste, sa il ambitionez, sa nu il inchistez...
As purta...de cand am probat niste cizme stiu ca as purta si asta
A fost o vreme cand nu intelegeam pasiunea femeilor pentru haine, pantofi, bijuterii... Probabil era vremea cand fiind slaba, tanara si in forma orice imbracam era ok... Acum as vrea camere intregi cu pantofi si bulendre :))

Pfuai! Ce dor imi e de vara!!!

14 comentarii:

  1. Tu esti tanara, slaba si sunt convinsa ca poti imbraca orice e croit bine si cu gust. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tanara oi fi, dar slaba... nu cat mi-as dori ;) Multumesc! Esti draguta.

      Ștergere
  2. Da, da, asa este, cum scrie si Loredana mai sus! Te si vad in hainele pe care ni le prezinti (imi plac si mie f f mult) dar si ce pui tu pe tine este atat de frumos. Arati foarte bine. Si scrii foarte frumos, merge la suflet, te citesc tot timpul, dar cum am mai spus nu prea comentez...;) Imi place ca esti un om complex, ai din toate, ai gasit bine dozajul. Cu drag, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si eu acum o saptamana o carte de Agatha Christie: "Zece negri mititei". Cand eram in liceu citeam pe nerasuflate cartile ei pana cand mama nu m-a mai lasat sa-mi cumpar volume noi, ca zicea ea ca nu-i place ca tot citesc despre crime. Citind-o acum, tot a fost faina, tot pe nerasuflate am citit-o incercand sa dezleg misterul singura, dar parca n-a mai avut acelasi farmec.
    Asa-s eu, n-am pasiune pentru haine, pantofi, bijuterii - sper sa nu ma loveasca si pe mine :)) pentru ca am apartamentul micut si chiar n-am spatiu pentru ele. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romanele ei sunt usor de citit si captivante. Mie imi plac foarte mult.
      N-as numi-o chiar pasiune, daaar imi place sa am :)) E o diferenta destul de mare intre acum cand imi mai iau cate ceva mai sic si inainte cand cumparam doar slapi si treninguri. :))

      Ștergere
  4. Am uitat sa specific ca si mie imi plac mult hainele, imi cumpar des si mi se pare nu am niciodata suficiente. Si accesoriile imi plac si parca nu-mi merge bine ziua daca nu am inele, esarfe, medalioane maaaaari, oricum sunt in stilul agreat si de tine:))) Si eu am 43 de ani dar ma simt de 23:)))) baiatul meu, care e mai mare cu un an ca Andrei daca ma vede fara medalioane , margele sau inele mari ma intreaba daca am ceva..... aaa si am grija de haine tot timpul, sa nu se puna scame, sa nu se labarteze, ma crezi ca daca am o haina de 10 ani si este preferata daca se rupe sau strica imi pare rau? Tot Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa iti traisca baietelul!
      As purta zeci de bratari zdranganitoare pe maini precum tigancile :))
      Te inteleg perfect cu hainele preferate.

      Ștergere
  5. Ce m-as imbraca si eu asa(daca as fi slaba )si daca as sta la oras...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stau la oras, dar cand merg la serviciu sau mai iesim merge. ;)
      Slaba nu prea sunt asa ca as lungi un pic rochia :))

      Ștergere
  6. Ce mi plac plimbarile voastre:),parca si zapada e mai stralucitoare, oricum imaginile de zilele trecute m au dat pe spate, m am uitat d eai multe ori si le am si aratat colegelor:). Hainele astea le poti purta si tu fara probleme :), gandeste te ca peste zece ani te vei uit la pozele de acum si te vei gandi ce fraiera erai:). E alt Andrei cu totul, nu? Nu Andrei mic, ci al altcuiva:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai fost atat de incantata de fotografii incat ai impartasit cu alte colege! Exact cum fac acum cu pozele de la 18-20 ani.
      Daaa. E un alt Andrei cu totul :))

      Ștergere
  7. haha,si mie imi plac accesoriile, dar n-am deloc :))

    RăspundețiȘtergere