vineri, 20 ianuarie 2017

Jurnal

O imagine... Nu m-am mai plimbat de multa vreme, dar mai gasesc fotografii de care am uitat...

Afara ...este urat, ger, gri, vant si Dunare inghetata.
În casa ...este racoare pentru gustul meu. A aprins sosul centrala si in curand se va incalzi.
In bucătărie ... am facut ieri seara pilaf si ciorba de gaina. As face ceva dulce...
Mă gândesc ... la cum sa abordez o problema cu Andrei. 
Mesteresc ... o vesta din acelasi fir colorat ca salul.
Citesc ... ceva de Agatha Christie.
Ieri... a trecut ziua pe nesimtite. Nu am apucat nici sa lucre si nici sa citesc, dar a fost o zi faina.
Astazi ... voi merge la Andrei la scoala, vom lucra la matematica fiindca a trecut la inmultire, incerc sa facem ceva la engleza si in tot acest timp sper sa crosetez. 
Maine... habar nu am ce voi face. Va fi o zi ca toate celelalte: mancare, curat, rufe, teme si daca am noroc ceva de crosetat.
Ascult ... o emisiune.
Imi place ... cand totul decurge lin, conform planului. Oare cui nu ii place acest lucru?
Imi doresc...sa am ambitie mai mare cand fac lucruri pentru mine.
As purta... M-as imbraca asa iarna, daca nu as fi o megafriguroasa. Am observat ca nu se mai tine cont aproape deloc de ce anume se potriveste a fi purtat intr-un anume anotimp. 
 
As purta toc...toc...toc si barete :)

Parul impletit asa arata uimitor!!!

Daca as avea degetele fine si luuungi le-as purta pe toate odata, dar asa nu m-ar deranja sa le am ca sa le port pe rand :)

Ruuuuj


6 comentarii:

  1. Esti o mamica foarte moderna ♥
    Si mie imi plac tocurile, dar nu pot sa merg pe ele :D Cel mai mult am rezistat pe tocuri 4 ore, cand am fost nasa de cununie :D Am avut noroc ca in astea 4 ore au incaput si cununie civila, si cununia religioasa, si sesiunea de poze pentru album, ca altfel faceam poze in picioarele goale :D Imediat dupa ce am ajuns la salon am schimbat tocurile cu ciupicei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma ajuta faptul ca la 21 de ani si 2 saptamani l-am nascut pe fiul meu...
      Nu pot merge comod, dar ma descurc, iar la petreceri e si mai bine ca e mai usor de dansat decat de mers pe tocuri. La serviciu port wedges-incaltari cu talpa groasa si foarte rar incaltari joase.

      Ștergere
  2. si eu am observat ca lumea se imbraca iarna la fel ca toamna, daca nu chiar ca vara, unoeri si apoi se plang ca racesc si alte alea. astazi o fetita care tocmai se plangea ca i se lipesc narile de ger, imi spunea ca ea are tricou sub geaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate avea geaca foarte groasa :))
      Mie totusi imi place relaxarea aceasta in care lumea poarta ce vrea, nu ce trebuie.

      Ștergere
  3. Mie imi place tare ca se paorta rochii si fuste de vara siiarna, n-am suportat niciodata stofele decat la paltoane. Chiar azi era o doamna asa sic la trecerea de pietoni, avea o fusta subtire plisata caramizie si cizme lungi si o gecuta scurta, basca bleumarin:). Plus ca acum gecile au puf si sunt mult mai eficiente ca pe vremuri, nu mai spun de ciorapi si incaltari:). Si noi facem engleza ca ilinca a zis ca ea nu mai vrea la engleza (credea ca e optional:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place ca lumea poarta ce vrea, nu ce trebuie. M-am trezit in zile insorite din iarna (cand mi-as fi purtat cu bucurie si relaxare geaca subtire de piele) ca ma imbrac tot cu cojocel fiindca era inca ianuarie si ar fi fost nepotrivit anotimpului sa ma imbrac mai subtire, nu vremii de afara. Nu imi place in schimb cand vad domnisoare pe partie in tocuri si baietii in adidasi-tenisi pe munte in plina iarna.
      Andrei are engleza la scoala obligatorie, dar... fac...nu fac... si a ramas rau in urma. Le mai da din cand in cand cate o fisa. Am luat de la capat manualul si caietul de clasa intai si ma straduiesc sa recuperez si sa ajung la zi (clasa a II a) pana la finalul anului.
      Draga de ea!Poate nu ii place engleza de la scoala...

      Ștergere