vineri, 27 ianuarie 2017

Jurnal

O imagine... am primit un cadou foarte deosebit, de care sunt extrem de incantata. Imi plac tare mult darurile care vin fara vreo ocazie anume, ci doar asa... ca cineva s-a gandit frumos la mine. 

Afara ...este gri si frig. Curg sloiuri pe Dunare. Nu imi place deloc, iar eu nu am mai iesit de 6 zile.
În casa ...este racoare. 
In bucătărie ... nu mai stiu ce sa fac.... nu mai stiu. Cand intreb mi se raspunde ceva bun sau inventezi tu ceva ;). Cred ca nu e greu sa fac cat sa ma gandesc ce sa fac, mai ales ca in mare parte toti mancam diferit: baietii au gusturi diferite si nu mananca acelasi lucru, iar eu incerc sa slabesc. 
Mă gândesc ... la cum sa ma organizez mai bine. 
Mesteresc ... o bluza dintr-un fir superb, pufos, cu o combinatie de culori frumoasa, dar totusi parca nu e pe gustul meu... Voi vedea cum va fi cand o voi termina.
Citesc ... aceeasi carte. Mai am un pic. Totusi fata de anul trecut a functionat mai bine ideea unei pagini minim inainte de culcare.
Ieri... ca de obicei... nu am facut nimic interesant. M-am uitat la un serial Orange is the new black, despre viata dintr-o puscarie de femei. 
Astazi ... am aflta ca de Paste voi lucra. Acest lucru ma incanta foarte tare, desi va fi cam uratel fiindca este friiiig. Trebuie sa imi pregatesc garderoba. :))
Maine... voi face... ce voi face?... ce fac in fiecare zi: ordine, mancare, teme... daca am noroc tricotez.
Ascult ... masina de spalat vase. :))
Imi place ... varaaaaaaa!!!
Diana @aspheria Instagram photos | Websta (Webstagram):
Imi doresc...foarte, foarte tare un organizator A5 cu sase inele si coperta frumoasa. 

Am gasit  doua pe net ... Par ok, dar au costuri mari de transport, mai ales acesta care imi place mai mult. :( Probabil daca nu voi gasi cand ma voi duce in oras ce vreau, il voi lua pe cel de pe net... si il fac eu frumusel. :) 

As purta... haine :)) 
Imi plac decolteurile foarte tare, iar chestiile acestea la sutiene mi se par super!
Strappy Bra: Pra Ficar Charmosa!:

Vreau sa mai slabeeesc!
Pinterest@ jenmacho2 ♚ Instagram@ jen_macho ♡ Snapchat@ jen51 ➳:

Rosuuuuu... ;)
Cranberry Swede Boots:

oricand impletituri. singurul lucru care ma opreste e ca nu pot sa mi le fac singura :(
Exotic #:


12 comentarii:

  1. Abia asteptam sa se faca vineri si sa publici jurnalul. E intotdeauna plin de idei interesante.
    Am un asemenea organizator si mi-e mila sa scriu in el :))) Si mai am si agenda asta http://www.elefant.ro/carti/hobby/desen/agenda-antistres-gradina-secreta-264852.html de care, la fel, mi-e frica/mila sa ma ating.
    Cred ca ar trebui sa gatesti pentru toata lumea acelasi lucru cu posibilitatea de asezonare personala si cu un inlocuitor tip sandvici pentru cazul in care chiar se refuza mancarea.
    Raspunsul meu la astfel de situatii ("gasesti tu ceva bun de gatit") este "Eu am intrebat".
    Da, e placut sa ti se ghiceasca (ocazional) dorintele, dar nu e fezabil pe termen lung. Daca vrei ceva trebuie sa deschizi gura si sa spui ce vrei (la serviciu, la magazin, la masa, sau, mai ales, intr-o relatie).
    Si ceva ce incerc sa invat zilele astea din greu: esti frumoasa. Nu trebuie sa slabesti. Trebuie sa te misti mai mult ca sa te simti mai bine psihic, trebuie sa mananci echilibrat ca sa fii sanatoasa, dar nu TREBUIE sa slabesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept zilele de vineri ca sa il postez.

      Am avut o perioada cand nu foloseam agendele tot din acelasi motiv, dar am hotarat sa nu mai fac acest lucru si sa ma bucur de toate lucrurile pe care le detin. Asa faceam inainte si cu materialele de hobby fiindca imi era teama ca nu imi voi mai putea lua altele. Faceam economie exagerata sau amanam sa le folosesc si unele s-au deteriorat (adezivii pentru decoupage, culorile acrilice...)

      Ce fain ca il ai!Norocoaso ;)
      Organizatorul l-ai luat din Ro? Poti cumpara rezerve de foi asa ca bucura-te de el!

      Wow! Multumesc pentru link. E super. O adaug pe lista de dorinte si o voi folosi daca o voi avea!!! :D

      Cadourile importante mi le iau singura intotdeauna, insa surprizele de la oameni pe care nici macar nu ii cunosc personal imi plac teribil mai mult pentru ce inseamna. Poate fi orice. Numai ideea ca ii sunt cuiva draga si simte nevoia sa ma bucure ma face fericita, mai ales ca stiu cum simt eu cand fac cadouri in aceleasi conditii.

      Ai dreptate... Una din rezolutiile anului a fost sa fiu sanatoasa si in forma... nu slaba. Nu vreau sa slabesc pentru a ajunge la anumite kilograme, ci sa scap de surplusul nesanatos si sa fiu in superforma. ;)

      Wow! Cat am scris!!!
      Pupici!

      Ștergere
    2. :)
      L-am luat din Romania, da
      E un organizator cu coperta rosie (pentru ca prea mult roz ma da peste cap), cu 4 inele si cu cateva compartimente pe coperta din stanga. Paginile sunt mult mai simple (dar pentru prima pagina am printat-o la o imprimanta color, pe hartie mai groasa, o imagine de pe un site cu resurse pentru colaje si am gaurit-o si adaugat-o).
      Restul le-am acumulat de-a lungul timpului de pe la Lidl sau din diferite magazinase obscure cu materiale pentru art&crafts (ajuta sa locuiesti in Bucuresti): post-it-uri, semne de carte adezive, am mai taiat cartoane in diverse forme si le-am adaugat ca separatoare de pagini, abtibilduri, etc. Il foloseam pentru retete dar n-am mai scris in el retete de veo 3 ani.

      Ștergere
    3. Pai scoate-l si scrie! Bucura-te de el! Eu mi-am facut un fel de "bullet jurnal" si daca voi gasi ce imi doresc il voi transfera acolo.

      Ștergere
  2. Imi plac mult lucrurile care iti plac, desi unele nu cred ca le-as purta. se vede ca esti mai tanara :)
    Sa porti sanatoasa sosetele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca sunt cu mult mai tanara. Tine mai mult de atitudine si stilul personal. Nici eu n-as purta chiar sutien din dantela sa il vada pe tot toata lumea. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Si eu te urmaresc si astept cu nerabdare jurnalele tale si tot ce postezi.Saptamana viitoare au la Lidl trei modele de organizatoare. http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?action=showDetail&id=66286, poate iti plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult! E placut sa stii ca nu esti singur si nu scrii in van. :)
      Tocmai peste doua saptamani ajung in oras. Sunt frumoase, dar nu fix cum vreau.

      Ștergere
  4. Sunt minunate sosetele, sa le porti sanatoasa! Si mie imi place tare mult jurnalul tau, ,mai ales cand vad ce-ti doresti si ce ai purta! Weekend frumos sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Eu am vazut asa ceva, dar pe negru. Acestea au o culoare superba! S-ar potrivi cu geanta mea rosie. ;)

      Ștergere