luni, 16 ianuarie 2017

Nebunie...

...nebunie de culori

          Anul trecut, in iulie, cand am fost la Sf. Gheorghe mi-am luat cu mine un fir colorat si andrele ca sa am ce lucra pe vapor. Nu am facut eu cine stie ce, dar am inceput un sal si prin intermediul lui am cunoscut un cuplu foarte dragut de batranei. Doamna era extaziata de culorile firului si asa am intrat in vorba. Eu i-am povestit cum poate comanda online fire si i-am dat eticheta acestuia ca sa il gaseasca mai usor, iar dansa mi-a povestit despre copii si de ce inseamna sa iti imparti viata cu cineva aproape 50 de ani.
          A trecut vara...a trecut toamna...Iata ca i-a venit si lui randul sa fie finalizat...abia in iarna




          Voiam eu sa ii fac niste fotografii mai potrivite, dar pana l-am terminat, pana l-am blocat si aranjat zapada s-a dus si nici eu nu am avut rabdare sa ma imbrac si sa ma aranjez special pentru asta. Manechinul a ramas de nadejde.
         Ca sa obtin dungile la fel de late sau macar aproximativ la aceeasi dimensiune am lucrat si cu cate 3 gheme de ata in acelasi timp.
          Am inceput o vesta crosetata cu acelasi fir, iar dupa incerc sa ma tin departe de saluri si sa imi lucrez mie o bluza. Salurile imi place doar sa le lucrez, nu neaprat sa le si port, iar anul acesta mi-am propus sa lucrez mai mult pentru mine.

         Inainte de Craciun am inceput pentru Andrei un ilicel rosu, dar nu am reusit sa il termin la timp. Nici nu m-am straduit foarte tare fiindca si el, dar si eu ne-am razgandit in privinta a ce a purtat la serbare. Tot lucrand a devenit un ilic mai maricel potrivit pentru mine. :)

          Ah! Lumina asta nepotrivita! In realitate rosul e mai frumos, iar contrastul este impecabil si grozav. L-am lucrat circular fiindca mie nu imi plac cusaturile cand vine vorba de lucruri crosetate sau tricotate pentru ca nu ies perfecte ca la panza si ma enerveaza, asa ca le evit cat pot.
          Am descoperit cat imi place sa lucrez cu fire mai groase. Nu le mai sar cu vederea, cum faceam pana acum atunci cand cumparam ceva pentru tricotat.

         Spor in toate sa aveti! 


6 comentarii:

  1. Inainte asa aveam si eu de gand, sa lucrez circular, dar am vazut pe net o explicatie conform careia bluzele cusute pe parti se aseaza infinit mai bine decat cele lucrate circular, care in timp ajung sa se deformeze si sa se lase. Asta m-a facut sa renunt la a mai lucra circular, chiar daca nici mie nu imi place partea aia cu cusutul.
    Salul ti-a iesit foarte frumos si ai dreptate, si eu ador sa lucrez saluri, dar nu sa le port (la fel si cu mileurile, as lucra numai mileuri, dar ce sa fac cu ele?).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar?! Sper sa reusesc sa gasesc macar o idee de cusatura care sa arate superb. :D
      Nu stiu la ce si cum sa le port, iar daca e un sal mai complex, cu model e pacat sa fie purtat ca fular.

      Ștergere
  2. Ti am spus cat e de mult imi place salul? CUlorile sunt foarte frumoase, este modelul meu preferat si unde mai pui ca e atat de mare:)). In ultiam vreme si mie au inceput sa mi placa firele mai groase si ceea ce poti face cu ele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar foarte mare...
      Se lucreaza atat de usor si frumos firele groase. Poate in vara imi fac stoc pentru lucrat pulovere la iarna urmatoare. :))

      Ștergere