luni, 23 ianuarie 2017

Vesta si guler

          Destul de rar ma apuca dorinta de a sta toata ziua cu o croseta sau cu andrelele in mana, iar atunci cand se intampla acest lucru si am spor profit la maxim.
          Am reusit sa termin salul inceput in iulie anul trecut si am lasat un pic de fir fiindca voiam sa fac o vesta circulara. Vesta pana la urma nu a iesit nici cum planificasem initial (circulara), dar nici cum mi-as fi dorit dupa aceea (partile din fata ... drapate) fiindca nu am avut destul material de lucru. M-am adaptat din mers si a iesit ceva de pus peste o tinuta uni. Cum mie imi plac tinutele all black cred ca va merge purtata de mine daca intre timp nu si-o va dori cineva. Tot zic ca fac cate ceva pentru mine, dar mereu ajung sa dau cadou sau sa vand ce credeam ca voi purta. :)) Vom vedea ce soarta vor avea cele facute acum.
  Stiti prea bine ca lumina in aceasta perioada nu ajuta aproape deloc si incerc sa ma adaptez la ea si la aparatul pe care il am. El functioneaza perfect cand lumina e ideala, dar iarna... e mai greu. Am facut ceva ce de obicei nu fac: fotografii seara la lumina becurilor din living. Cu ajutoul sulului de servetele de hartie pus pe unul din dulapurile din casa am tinut aparatul nemiscat si s-a vazut diferenta asa ca ma gandesc tot mai serios sa investesc intr-un trepied...






          Mai demult am primit cadou un fir blanita Lanas Stop Vison si l-am pus de colo-colo pana ieri. Tot o vesta mi-as fi facut , mai ales dupa ce am vazut cum arata lucrat, insa nu am destul si am tricotat un guler. Nu prea imi plac fularele. In timp ce lucram ma gandeam ca ar arata dragut ca mansete la un pulover. E moale si calduros.
         De data aceasta pozele sunt facute la lumina zilei, insa tot nu prea pe gustul meu...


          Inca nu ma pot decide daca sa ma apuc de o bluza tricotata sau de altceva. Sunt atatea lucruri pe care le-as face...


4 comentarii:

  1. Multe ai lucrat la inceputul asta de an! Imi place tare mult gulerul, dar si vesta e pe gustul meu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off! De m-ar tine si de-as lucra la fel si de acum incolo!
      Pupici!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Imi plac firele cu degradeuri caci fac uneori asociatii de culori pe care eu nu as avea curaj si imaginatie sa le pun impreuna.

      Ștergere