miercuri, 22 februarie 2017

Cadou de ziua meaaaa!!!







Mama stia cat de mult mi le doresc si chiar daca mai sunt doua luni pana la ziua mea mi-a luat cizmeleeeee!!! Aproape ca nu imi mai venea sa le dau jos. Sunt foarte comode si sunt super incantata de ele. De abia astept sa le port.

Pana atunci poate reusesc sa indeplinesc si scopul pe care mi l-am propus la capitolul dieta si sport caci inca nu sunt atat de aproape. Si azi :( am mancaaat paine, dulciuri... Nu stiu ce am avut. Ma simt mai puternica, descopar muschi pe care nici nu stiam ca ii am, dar daca nu reusesc sa ma tin cum trebuie de mancatul cumpatat, dupa program si fara dulciuri si fainoase nu voi reusi sa ating telul pe care mi l-am propus. :( Nu va luati dupa poze! E normal sa le aleg pe cele in care arat bine, nu? :))




16 comentarii:

  1. Sunt superbe,Catrinel ...ti se potrivesc de minune! Sa le porti sănătoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. puiul meu de pui,puiuc!!!!Baietii tai sunt mandri si incantati !!!Iubesc io copilutii mei!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mana! ♥ Sunt baietii mandri ca doar pentru ei ma gatesc ;)

      Ștergere
  3. Hai ca arati super!!! Si cizmele sunt faine, dar iti si stau foarte bine. Te pot folosi aia ca reclama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei! Stiu sa aleg pozele bune si sa stau mumusel! :))
      Multumesc!
      Au niste fete cu niste picioareee...

      Ștergere
  4. Ce bine imi pare sa te vad asa bucuroasa! Sa le porti sanatoasa! O sa reusesti ceea ce ti-ai propus si cu dieta, sunt sigura. Si eu m-am reapucat de sport de 3 zile �� C.H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Mult spor la sport! E greu pana incepi sa simti sau sa vezi rezultatele si apoi iti pare rau de atata munca asa ca nu te mai lasi repede.

      Ștergere
  5. Sa le porti sanatoasa, sunt frumoase si sunt genul tau. In pozele astea nu mi se pare ca e nevoie de dieta, nu ai burta, chiar arati foarte bine. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cum am spus: am ales pozele cu grija ;) Si eu te pup!

      Ștergere
  6. Si eu ma bucur ca esti asa fericita:)))) sunt foarte frumoase, iti vin tare bine! mi-ar placea unele si scurte, gen sandale pentru mine. Arati foarte bine, esti su per ba! Cu drag, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Stii cum sunt acum? Ca in scena cu sconcsul din Bambi: You can call me flower. Hi hi hi!. :))Iti multumesc!

      Ștergere
  7. ce faine sunt!! si iti vin f. bine!!

    Auzi, la tine timpul nu trece? ca arati la fel de tanara ca acum multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ei arat! Am par alb, riduri... Cred ca inainte ma ajuta varsta, iar acum... atitudinea. Multumesc foarte mult! ♥

      Ștergere
  8. Sunt faine!! Mi-am luat si eu anul trecut, ale mele sunt visinii, inca nu le-am purtat.. imi plac, dar nu am gasit momentul. Arati minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot asa voiam si eu, dar nu mai aveau masura mea... Multumesc!
      Din nou spun: normal ca aleg pozele care ma avantajeaza. ;) Hi hi hi!

      Ștergere