joi, 16 februarie 2017

Gata!

Mi-am reveniiit! :) Cateva raze de soare, doua nopti dormite bine, un sot simpatic si rabdator, culorile acrilice, pensulele subtiri si un pic de sclipici pot face minuni pentru starea unui om.
Ieri cam toata ziua m-am jucat cu pensule si culori findca e timpul sa fac martisoare si felicitari. Am terminat o parte din ele.


Cum imi place sa ma dau rotunda in fata sotului :)) ca sunt talentata :)) si nu cheltui banii aiurea, si anul acesta am facut martisoare din ce am avut fara a cumpara nimic in plus. Ele candva au fost un sirag de margele din plastic, plate cu o culoare verzuie deeestul de... dubioasa. Nuuu. Nici pe el nu am dat bani fiindca l-am luat de la mama fiindca era rupt. Bine! Recunosc... l-am furacit de la mama. Ea oricum nu l-ar fi reparat. ;)

Buburuzele le-am facut pentru colegele lui Andrei. Imi place sa il trimit cu martisoare pentru fete la scoala si sper sa tina traditia aceasta si cand  va fi mare. Tare mi-ar placea sa fie un barbat galant, chiar daca in general tinerii se rusineaza sa faca astfel de gesturi. Poate va reusi sa nu ii pese de ce zic altii si... cine stie? Oricum aseara cand le-a vazut a zis ca el vrea sa le pastreze pentru ca sunt prea frumusele. :)) I-am promis ca pe cea mai frumoasa o voi pastra si o voi purta eu, iar restul neaparat sa le dea fetelor.

Ma intreba cineva de ce fac martisoare si nu le cumpar. Pai! am muuulte motive. Unul ar fi ca toate fetele care ma cunosc in fiecare an asteapta sa vada ce nascocesc si ce fel de martisoare le dau. Altul... cum m-as mai da eu balon in fata sotului ca sunt o comoara la casa omului si nu cheltuiesc bani pe lucrurile pe care le pot face EU, talentata de mine :)))? (de fiecare data cand zic asta face gluma cu comorile care trebuie sa fie ingropate) Si nu in ultimul rand este relaxarea si satisfactia personala ca am facut ceva cu mana mea reprezinta un alt motiv. Hmmm! Da... si likeurile de pe facebook :)))))))))))))))

Pupiiiici!


20 de comentarii:

  1. Foarte dragute si dulci martisoarele! Esti foarte harnica!
    Si eu crosetez martisoare, dar mereu pe ultima suta de metri, nu reusesc sa ma organizez din vreme, nu vine inspiratia...
    O si frumoasa!
    Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An de an imi propun sa ma apuc de cadourile de Craciun din vara, iar de cele pentru 8 martie din iarna. Nu poot! Nu imi vine inspiratia, vorba ta.
      Multumesc! :)

      Ștergere
  2. Ce faine! Eu intentionez sa le cumpar bratari la fete si martisoare la baieti si cate un martisor dulce (o ciocolatica kinder (de care sunt vreo 10 intr-o ciocolata). Intr-un an am cumparat niste gargarite de ciocolata, au fost foarte apreciate. Cred ca am incercat si eu intr-un an sa fac martisoare, dar dupa cateva am renuntat (aveam muult prea putine si mai uitasem sa iau si snururi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Acolo se dau si la baieti. Ce fain! In Dobrogea primesc doar fetele martisoare. Buna ideea cu ciocolatica!
      Intr-un an martisoarele care imi pareau mie mai dragute erau cam scumpe si nu imi venea sa dau banii pe ele, mai ales ca stiam ca vor ateriza la gunoi, in vreun sertar prafuit... si am facut repede unele cu ce aveam la indemana. De atunci nici nu pot parca sa fac altfel.

      Ștergere
  3. ce frumoase sunt eeeee!!
    Un alt motiv de facut e ca poti sa le faci unicat si personalizate fiecarei persoane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc!
      Da. Pana si gragaritele, desi la fel, nu sunt identice.

      Ștergere
  4. Sunt superbe ultimele doua m-au impresionat profund. Esti foarte talentata! Big like 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi plac mărțișoarele făcute de tine sunt minunate, eu m-aș bucura mult sa primesc așa ceva. As vrea și eu să fac mărțișoare inca nu știu exact cum, însă am o problema nu am șnururi și nici nu știu dacă le pot face eu. L-am întrebat pe Claudiu dacă le duce colegelor mărțisoare, dar nu vrea pentru că aici nu se obișnuieste. Eu cred că le-ar fi plăcut. Felicitări Catrinel pentru că ești inventiva și creativă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sigur poti face snururi din bumbacel alb si rosu. Trebuie doar sa te apuci ca iti vine inspiratia pe parcurs. Poti face mici floricele crosetate. Eu asa am facut intr-un an.
      Ar fi fost frumos daca le-ar fi dus si le-ar fi explicat despre ce e vorba. Nu stiu cum sunt englezoaicele, dar in general fetele sunt impresionate de gesturi mici si dragute. ;)
      Inca o data multumesc! ♥

      Ștergere
  6. Foarte, foarte frumoase! Bravo, Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Tie iti las la alegere unul virtual sau... si mai bine! daca tot sunt virtuale le poti lua pe toate. Te imbratisez!

      Ștergere
  7. Sunt minunate si imi place mult ca il initiezi in fiecare an pe Andrei in aceasta directie...
    SI cum sa nu fi tu o comoara la casa omului...daca faci un calcul si il arati sotului cred ca va fi si mai mandru decat sigur este deja de tne..
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa reusesc de-a lungul vremii sa si ofere flori la fete. ;) E de munca cu asta. Sper sa fie mai multe mamici care sa "lupte" pentru asta si asa nu vor fi o minoritate baietii care fac gesturi sensibile.
      Ei! Ne amuzam mereu cum eu ma laud singura si ma tot laud... A devenit o traditie deja sa fac asta an de an "vezi tata? Uite cati bani am fi dat pe ele! iti dai seama?! Vezi ce nevasta tare ai?" si tot asa, razand de cum ma laud eu. :))
      Pupici!

      Ștergere
  8. Super faine!!! Multe likeuri de la mine! :) ma apuc si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe martisoarele mesterite de tine ,sunt sigura ca vor fi foarte admirate.

    RăspundețiȘtergere