vineri, 3 februarie 2017

Jurnal

O imagine... am cateva fotografii in aparat, dar nu le-am descarcat inca... Am asa... o ... stare... :(
Fotografia postată de Light Up The Soul.
Afara ...daca tot este iarna mi-ar fi placut sa fie zapada. Daca tot Dunarea e plina de sloiuri si inghetata mi-ar fi placut si pe uscat sa fie iarna adevarata. Ma deprima cand ma uit pe fereastra.
În casa ...liniste, curat, miroase a levantica si in curand va fi cald. 
In bucătărie ...  ieri am facut din nou challah. Andrei pleaca in vacanta, asa ca vom manca ce nu mananca el de obicei.
Mă gândesc ... la mult prea multe lucruri care vor fi si ma stresez aiurea inca de pe acum. Ce n-as da sa scap de obiceiul asta prost de a gandi in avans si de a ma stresa pe niste chestii pe care nici macar nu sta in puterea mea sa le schimb. 
Mesteresc ... aceeasi bluza. Am ajuns la elasticul de jos si mai am apoi manecile. E frumusica, dar nu ma incanta pe mine foarte tare.
Citesc ... Am terminat in sfarsit o carticica. Voi incepe alta in seara aceasta. La cat sunt de stresata, deprimata cred ca voi citi o porcarioara siropoasa.
Ieri... .A fost prietena mea pana aici. Am baut impreuna cafea, am povestit. A fost tare fain! 
Astazi ... pleaca Andrei pentru cateva zile. E asa de incantat! Voi fi singurica tooooata ziua. E ciudatel fara el prin casa.
Maine... am planificat sa tricotez tooooata ziua si sa ma uit (mai mult ascult) la seriale.
Ascult ... nimic. 
Imi plac ... sosetele de lana
 :
Imi doresc... sa scap odata de starea asta ...imbecila! 
As purta...  combinatia asta de rock cu pantof stiletto
Cute outfit @KortenStEiN:

non stop tocuri daca m-ar tine picioarele... 
Find More at => http://feedproxy.google.com/~r/amazingoutfits/~3/xQKZfea4_ok/AmazingOutfits.page:


4 comentarii:

  1. Si mie imi place rock cu pantofi foarte eleganti si cu toc foarte inalt si imi plac si sosetele de lana foate tare;). La noi la tara inca este zapada, in oras sunt mormane gri, iar acum ploua:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine doar pe Dunare e alb. :( Cand e zapada peste tot am si senzatia ca e mai cald, asa... pare mai frig decat este.
      Imi place moda de acum destul de mult... A fost o perioada (cu monstrii aia de pantofi cu varf luuung si ascutit) cand nu imi placea deloc si era ingrozitor ca nu gaseai altceva decat la preturi mari.

      Ștergere
  2. Ce faina e poza aia cu tipa cu ceasca ce se uita pe geam. Mmmm. Si eu vreau asa peisaj. Fain si cum e imbracata. Eu acasa zici ca ma duc la sport, tot in trening. Mai ales iarna. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea si eu piciorute subtirele ca ale ei ca de peisaj nu ma pot plange :)) Te pup!

      Ștergere