vineri, 10 februarie 2017

Jurnal

 Se pare ca de data aceasta trec din jurnal in jurnal :) 
O imagine...  Am fost cu Andrei la Muzeul- Acvariu din Tulcea. Este cred a patra oara cand mergem. Imi place fiindca pentru noi experienta e de fiecare data diferita deoarece varsta lui e alta si atunci vedem de lucrurile un pic altfel. Aveau o mica expozitie de dinozauri. De data aceasta am facut si fotografii.

Afara ...este intuneric si sigur foarte frig. A fost tare urat zilele acestea.
În casa ...este cald, liniste. Am impachetat niste rufe pe care le-am luat de pe sarma. Maine voi face curat peste tot la parter.
In bucătărie ... nimic gatit la aceasta ora. Ma voi consulta maine cu sotul si deja stiu raspunsul, dar eu tot incerc.
Mă gândesc ... cum sa fac sa imi treaca starea asta imbecila. Imi afecteaza baietii prin comportamentul meu, desi ei nu au nici cea mai mica legatura cu asta. Imi trebuie o rezolvare si nu o gasesc. Poate ca de fapt stiu... trebuie sa infrunt situatia direct in fata, insa imi cam lipseste curajul.

Mesteresc ... de o saptamana nu am mai pus mana pe nimic.
Citesc ... o alta carte a Agathei Christie.
Ieri... trebuia sa ne intoarcem acasa, insa Dunarea a fost blocata si am venit abia azi. Am avut ceva emotii cand am trecut cu bacul, dar am ajuns cu bine. 

Astazi ... a trecut pe nesimtite. Poate pentru ca sunt obosita...
Maine... voi face curat si mancare, vom face exercitii la matematica si engleza. Sper sa mi se lipeasca andrelele de degete.
Ascult ... o emisiune care se tot intrerupe. Sound Behaviour - She Wolf
Imi place ... noua mea agenda. Am fost foarte incantata sa gasesc la una din librariile din oras fix agenda pe care o alesesem dintre cele gasite pe internet si pe care v-am aratat-o in alt jurnal. Are o liniatura faina si cand voi avea dispozitia necesara bineinteles ca o voi mai infrumuseta.
Imi doresc... • sa ma pot regasi, aduna si sa am iar pofta de viata. Mai e putin pana voi incepe serviciul si am nevoie sa fiu mai relaxata.
 • sa ma vopsesc. Am atatea fire albe! 
• sa pot face fata la ce va urma
• sa fiu in forma
• sa am bratele tonifiate
• sa mananc cat mai sanatos
• sa mai scap din grasimica ;)
As purta... tinute all black. De altfel sunt tinutele mele preferate si ma imbrac frecvent asa. 
all black outfit 6:

all black outfit 5:

20 Increíbles looks que tienes que probar si eres una chica que ama vestir de…:

All black everything -  black jeans, t-shirt and heels.:



6 comentarii:

  1. Probabil starea ta de datorează asteniei de primăvară și lipsei soarelui. Hai,că mai e puțin și vine vremea frumoasa! Mie nu mi-placut negrul niciodata,iar aici la serviciu,așa aveam uniforma, lucru care m-a deprimat o perioada. Acum au schimbat camasile sunt turcoaz. Weekend plăcut și vesel îți doresc! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Starea mea s-a datorat si asteniei, dar cel mai mult din cauza unor chestii legate de o persoana din trecutul meu... chestii care nu imi dau pace.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Da, da, sunt de acord cu Dana. Eu am inceput de vreo doua saptamani o cura cu laptisor de matca sau macar o cura cu B-uri.
    Uite un blog pe care il urmaresc, poate te mai invigoreaza :)
    http://www.thesweetestthingblog.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau soare!
      Ooo! Dar stiu blogul de multa vreme. Ador felul in care se imbraca si fotografiile ei. Ce mi-ar placea sa am macar o parte din garderoba ei!

      Ștergere
    2. Ce dragut ca desi nu ne cunosatem personal - noi, blogaresele - ne stim gusturile :))
      Mi s-a parut ca e genul tau, d-aia ti-am dat link :)

      Ștergere
    3. Asa e! Sa stii ca am cateva blogarese de care ma simt extrem de apropiata, chiar daca nu ne-am vazut vreodata. Sunt poate chiar mai apropiata de ele decat de multe femei din viata reala cu care am contact foarte des, cu care schimb amabilitati...

      Ștergere