sâmbătă, 18 februarie 2017

Jurnal

O imagine...  eram atat de trista ca mergeam si nu ma puteam opri. Am ajuns pana aproape de urmatoarea localitate si inca voiam sa merg. Am avut noroc de soare... Cand am ajuns acasa parca eram alta...mai usoara, mai impacata...

Afara ...este sooooaaaareeeeeee! Cred ca fac ordine si plec sa ma plimb.
În casa ...este un pic dezordine, voi da cu aspiratorul.
In bucătărie ... voi face ciorba de porc pentru Andrei, mai este o portie de cartofi picanti cu carne de aseara, iar mai tarziu sotul va manca rasol de porc.
Mă gândesc ... cum de am uitat ca pe 10 februarie s-au implinit 8 ani de la prima postare stangace de pe blog.
Mesteresc ... Am facut niste martisoare. Vreau sa mai fac cateva si niste felicitari. Nu stiu de ce tot ocolesc bluza inceputa...
Citesc ... o alta carte a Agathei Christie.
Ieri... a trecut fara folos. Am pierdut timpul si am avut de lucru pentru serviciu. 
Astazi ... probabil va fi asa: ordine; impachetat rufe, intins rufe, bagat rufe in masina; plimbare (daca mai ramane macar un pic de timp); o gramada de lucru cu Andrei si in acelasi timp lucru pentru serviciu; poate un pic de tricotat...sper... apoi nani. 

Maine... sper sa fie din nou soare sa ies la aer.

Ascult ...  varianta live a unei piese pe care am auzit-o la finalul unui film: LP - Muddy Waters
Imi place ...  sa car o gramada de lucruri in geanta si sa le tin foarte bine organizate si de aceea am dupa mine o ditamai geanta sau un rucsac daca merg cu bicicleta la serviciu.

Imi doresc... intelepciune, sanatate si putere. Simt ca daca ai asa ceva poti face aproape orice.

As purta...  cizme si vara. Sandalele si cizmele sunt incaltarile mele preferate. Pantofii abia de curand au inceput sa imi placa, dar pe locul intai raman cizmele. :D
www.depurtat.ro

Nu sunt fan Kardashian, dar au avut o perioada cand s-au imbracat pe gustul meu (Pinterest face niste sugestii foarte faine ;) )



4 comentarii: