sâmbătă, 25 februarie 2017

Primii ghiocei

Vremea este ingrozitoare: ploua, bate vantul, zici ca e toamna. E vreme buna de tricotat si stat infofolit in paturica moale, numai ca nu asta am eu in plan pentru astazi. Trebuie sa fac curat, mancare si am promis cuiva ca ii fac challah
Zilele acestea m-am speriat un pic caci nu prea m-am simtit bine. Mi-a crescut tensiunea cam mult si nu stiu de ce ca doar nu m-am enervat sau suparat. Mi se infunda urechile, ma dor globii oculari, ma doare capul, ametesc stand jos... Poate schimbarile astea de vreme sunt de vina si mai sunt si... femeie. :))) Nu e destul ca vine primavara cu astenia ei :)))) 

Ieri, de Dragobete pustiulic'al meu iubit mi-a adus primii ghiocei de anul acesta. O minunatie! I-a rupt pe fuga si coditele-s una scurta, una lunga, una si mai lunga de nu stiam in ce sa ii pun. Le-am gasit loc, cum nu? Dragul mamii baietel! Poate de asta mi-a crescut tensiunea :))


Da, Iuli... folosesc cu drag parfumul ;) L-am prins intentionat in poza. Are un mare defect: se termina la un moment dat. :)) Iar cutiuta e tot de la tine si tin in ea maruntele-smecherele.

8 comentarii:

  1. Haha...ce tare. Chiar ca la asta ma gandisem cand am vazut poza. Mi-ai raspuns la intrebare. Ma bucur ca iti place. Si eu cu el m-am dat azi. Eu ma gandeam ca l-a mai probat Andrei un pic. Aici nu sunt ghiocei, cel putin nu am vazut eu. Cine poate sa-si scoata capul din zapada asta? O zi placuta si spor la exercitii. Ai rezultate vizibile cu tot cu talentul tau de fotograf.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu l-a mai probat de atunci ca uneori tot il mai doare genunchiul, deci nu a avut efect.
      Rezultatele sunt mai vizibile pentru mine decat pentru altii. Matusa a zis ca m-am ingrasat :)) Din zeci de poze aleg eu cateva mai cum trebuie.

      Ștergere
  2. Cantecul asta imi aduce aminte de atitudinea ta:
    https://youtu.be/QRE5qlvlFVs
    Am I right??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija cu tensiunea, mama a avut multe probleme din cauza ei. Mie in schimb imi coboara de multe ori. Ghioceii is superbi, eu inca nu am vazut! Si aici ploua si bate vantul, e urat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Iau deja medicamente.
      Pentru mine ghioceii sunt foarte speciali. Sunt primele flori primite vreodata de la sotul meu.

      Ștergere