miercuri, 8 martie 2017

Despre serbare... Normal! :)





          Ne-am simtit precum pestii in apa de data aceasta si am fost mai relaxati ca niciodata. Au avut un fel de minicarnaval la inceputul serbarii. Anul acesta... nu m-am simtit in stare sa vin cu ceva formidabil. Costumul lui Stefan cel Mare va ramane cel mai frumos pe care i l-am facut pana acum. El si-a dorit sa fie Arrow, apoi jandarm, iar l-am convins sa fie pirat ca tot primise de curand accesoriile. Avea si un cercel foarte haios si fain, dar i-a fost teama ca vor rade copiii de el si nu a vrut sa il poarte. Ce n-as da sa nu mai gandeasca asa niciodata! Dar fiecare din noi trebuie unele lucruri sa le invatam pe propria piele. :(
         Chiar nu am fost in stare sa ii fac imbracamintea potrivita si am zis ca pantalonii si bluza neagra vor fi indeajuns. L-am vazut un pic... dezamagit si imi parea rau. De aceea i-am facut o surpriza si i-am desenat bluza de dimineata. Cand m-am dus la scoala si i-am aratat-o a fost super incantat fiindca lui ii place genul asta de imbracaminte si o va putea purta mereu. De ziua femeii ce compliment putea fi mai grozav decat Mama, esti cea mai tare! Normal ca sunt! :))
         Ne-am asortat. Ma uitam la toti copiii si ma gandeam ca oricine ma cunoaste macar un pic, dar nu stie care e copilul meu, ar ghici din prima dupa imbracaminte. :)) Stand la poze ma gandeam intruna cat de mult s-a inaltat, cat de mare e si ce bine ca nu am asteptat si la 21 de ani deja eram cu el in brate.

La multi ani femei!!! La multi ani mamici!!!

10 comentarii:

  1. Foarte frumos! Aratati grozav amandoi. Ai avut o idee buna sa ii desenezi bluza, arata chiar ca un pirat asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare! Si cum i-ai desenat bluza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Aratati foarte frumos amandoi. Catrinel, tu pari foarte inalta:), esti foarte frumoasa! Chiar ca va potriviti ca stil si da, l-am fi recunoscut pe Andrei:)
    Eu am crezut ca ai aplicat material si l-ai cusut pe bluza, nu m-am prins ca e pictata:) ce frumos nascotesti si se rezolva repede si frumos. Cu drag, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! ♥ Par :)) Am doar 1,62 m si tocuri de 10 ;) Iti multumesc! Sunt mai mult fotogenica... cred... decat frumoasa.
      Imi parea tare rau ca era dezamagit ca nu fac mai mult... Trebuia sa nascocesc ceva. :)

      Ștergere
  4. Si eu la fel, am 1,65 si tocuri de 10, groase de data asta. Cand ma dau jos de pe ele parca vad altfel realitatea:) Si eu fac la fel cu baiatul meu, nascocesc, dar eu nu am talentul tau sa-i fac eu, dar ma descurc facand combinatii care de fapt ajung sa fie cele mai frumaose costume:), sunt modesta rau;). Ce gasesc in casa combin. Si lui Alex al meu ii place sa fie pirat, el este mai mare ca Andrei cu un an, in vara implineste 10. Nu imi vine sa cred ca schimba prefixul, Doamne ce repede trec anii...Chiar acum 2 zile am fost cu el la o petrecere de copii, o prietena de-a lui a implinit 10 ani si am constientizat ca sunt preadolescenti dupa comportament. Repede fug anii...sa ai o zi frumoasa, cu soare! In Bucuresti este mohorat. Cu drag, tot Mihaela:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma feream inainte de tocurile subtiri, dar acum incep sa ma obisnuiesc cu ele.
      La multi ani! Sa iti traiasca. andrei va face in mai abia 9. :)
      Da! Sunt momente dintr-acestea care ne fac cate un dus rece, cand constientizam ca in curand vom avea niste barbatei in casa.
      Te imbratisez! aici a inceput sa fie urat... Pe vechi inca suntem in februarie, iar babele astea sunt mai mofturoase ca cele de pe nou. :D

      Ștergere
  5. La multi ani ai tie!
    Si esti frumoasa. Si fotogenica. Dar frumoasa (accepta). Bonus, esti cea mai tare mama a lui Andrei! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Esti tare draguta! Bine, fie... accept de data aceasta. :)) Asa glumesc cu sotul si ii zic mereu ca el e sotul meu preferat. :))))

      Ștergere