vineri, 3 martie 2017

Jurnal

O imagine...  mai multe... multe cu vacute frumoase si vitelusi blanosi. Sunt adorabili in perioada aceasta! Peste tot vezi boticuri umede, ochi cu atata bunatate! si picioruse cracanate ce abia acum fac primii pasi...





Afara ...este umed si destul de caldut pentru ca nu bate vantul. Incepe sa pluteasca primavara prin aer. In curte iarba iese prin pietris, vrabiutele ciripesc in timp ce mananca, se aud pitigoi... Se simte deja...
În casa ...mi-am propus astazi sa dau la o parte aragazul, frigiderul etc din bucatarie si sa fac curat. In rest vreau sa fac ordine. E destul de racoare asa ca voi aprinde putin focul in centrala.
In bucătărie ... Andrei are ciorba de legume, un fel de salata din piept de pui si amestec legume mexicane fierte. Mai tarziu fac o friptura de porc. Nu tinem post.
Mă gândesc ... ca am un obicei stupid de a da prea mult credit unor oameni. Daca e ziarist la un ziar important de Bucuresti presupun automat ca omul nu e stupid, are cultura si nu e un cretin. Gresit! Iar uit ca peste tot sunt de astia. Daca a ajuns doctor probabil nu e un ingramadit murdar si care e prost de-a binelea. Gresit! Sunt o tona si de astia... Si uite asa lista mea continua chiar si dupa muuuulti ani de la "vezi ca mergi la oras, tu copil de tara si ai grija sa nu te faci de rusine! Citeste... Sa ai cultura generala... bla bla bla!" Nu zic. Mi-a folosit enorm, numai ca orasenii nu-s chiar asa cum credeau inainte taranii, iar cultura, educatia, desteptaciunea nu ti-o da automat si fara efort nici familia din care provii, nici faptul ca locuiesti la oras, nici functia pe care o detii; chiar daca acestea ar trebui sa oglindeasca perfect ceea ce esti.
Mesteresc ...  Am inceput o bluza noua. Pe cealalta i-am facut-o cadou prietenei mele.

Citesc ... prostii...
Ieri... ce oi fi facut? Teme cu Andrei, mancare, am fost la magazinul din centru... A trecut timpul pe nesimtite si nici macar nu am tricotat un pic :(
Abia seara mi-am facut vreo 5 chokere din banda de catifea. De abia astept sa le port, sa le fac poze sa vi le arat. Eu am fost extrem de fericita ca aceasta moda s-a intors. Cand se purtau eu eram micuta, nici nu stiu daca aveau aceasta denumire (nu cred). Imi plac asa de mult!
Astept sa vina iar moda cu rochitele de vara cu bretele subtiri imbracate peste tricou si purtate cu ghete din panza. Ghetele din panza le caut :))ca rochite pot purta si acum, dar imi aduc aminte ca avea vara-mea niste bocanci atat de faini! aveau talpa de bocanc, botul de cauciuc si restul era din panza. 
Astazi ... imi doresc sa fac repede treaba si sa tricotez.
Maine... daca e soare dam jos bicicletele si pedalam.
Ascult ...  Imi suna in cap de doua-trei zile o melodie, pe care nu mai stiu unde am auzit-o. Nici nu este genul de muzica pe care il asculta vreunul dintre noi...dar imi suna in creier enervant de mult si ca sa scap de ea...  Imi caut barbatul. :))
Imi plac ...  tatuajele foarte mici, care pot fi... secrete, care au o anumita insemnatate, pe care nu o stie nimeni. Sotului nu ii plac deloc asa ca nu voi avea vreodata.

Imi doresc... muschi... un corp fara grasime... sa nu mai fiu dependenta de mancare si dulciuri.
As purta...  pantaloni camuflaj cu stiletto 

Catarameeeee



Ceas mare

2 comentarii:

  1. Si eu am purtat chokere. Erau in perioada de rochite cu bocanci si choker. Nu le ziceam asa, dar nu cred ca le ziceam cumva. Erau tari bocancii aia. Acum am vazut la o colega ceva si mai si, tenisi cu toc (toc subtire ca de pantof). Nu imi plac, dar na, alte vremuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiuuu! ... Perioada Beverly Hills ;)
      Tenisi cu toc subtire nu as purta, dar imi plac ghetele Timberland cu toc gros si foarte inalt, cum se poarta acum.

      Ștergere