sâmbătă, 11 martie 2017

Jurnal

O imagine...  am trecut de cainii de la stana, care bineinteles ca erau legati :)) si am ajuns pana la bac pe bicicleta. In total am facut 15 kilometri

Afara ...este innorat. Ieri a plouat toata ziua.
În casa ... este racoare.
In bucătărie ... probabil azi vom manca peste.
Mă gândesc ... prea mult.
Mesteresc ...  inca la bluza inceputa si azi modific pantaloni pentru ca am fund mare si picioare scurte. Intotdeauna pantalonii sunt prea lungi, asa ca trebuie sa ii scurtez. Am talie mica in comparatie cu soldurile asa ca trebuie sa pun in bata pantalonilor elastic. Am descoperit tot experimentand ca cel mai bine e sa pun doar pe partea din spate. Oare sa fac un tutorial? Hmmm...
Citesc ... nimic...
Ieri... nu mi-a fost bine.
Astazi ... nu cred ca va fi ceva... special. Nu ma simt grozav. Sper sa nu ploua si poate ma urc pe bicicleta.
Maine... voi vedea...
Ascult ...  de toate. Acum LP - Lost On You [Live Session]
Imi plac ...  bujorii roz

Imi doresc... sa scap odata de starea asta in care sunt.
As purta...  pantofi roz

3 comentarii:

  1. Te rog sa faci un tutorial cu stramtarea pantalonilor in talie .Si eu am aceeasi problema si sunt incepatoare in ale croitoriei.O primavara frumoasa si vesela iti doresc care sa te scoata din starea asta de care zici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru cei 15 km pe bicicleta! Frumoase pozele cu Dunarea.
    Si mie imi plac bujorii roz.

    Inca o amatoare de tutorial pentru stramtat pantalonii in talie! Te roooog!

    RăspundețiȘtergere