sâmbătă, 18 martie 2017

Jurnal

O imagine...  aparatul meu e pe duca :( De fapt... s-a cam dus. Incerc sa ma obisnuiesc cu gandul ca pana in august-septembrie nu imi pot lua altul daca nu nascocesc ceva. Imi e tare dificil pentru ca incepe primavara, vreme buna de plimbari si pozat, plimbari cu barca, ziua lui Andrei... o vizita la Sfintu Gheorghe... pfff... apoi vara! O gramada de ocazii de pozat si eu... :(((



Afara ...este innorat si urat. Nu m-am mai urcat pe bicicleta de o gramada de timp. :(
În casa ... este racoare si astept sa se trezeasca Andrei ca sa fac curat.
In bucătărie ... inca nu stiu.
Mă gândesc ... la solutii, caut solutii sa rezolv o gramada de lucruri si singurul lucru care ma enerveaza e ca nu se intampla ACUM. Asa sunt eu... vreau totul pe loc. 
Mesteresc ...  o bluza. Ieri m-am luptat toata ziua cu masina de cusut pentru a repara, modifica, stramta haine pentru noi toti. Mi-era dor de tacanitul constant al masinii, dar uitasem complet de scamele si atele care raman in urma. Bleacs!
Citesc ... nimic...
Ieri... a fost o vreme ciudata rau: soare, ploaie, grindina, soare, grindina, vant... ploaie...soare...innorat.
Astazi ... rufe, curatenie, mancare, ma intalnesc cu prietena meeeeaaa!!!
Maine... voi dormi :))
Ascult ...  vantul.
Imi plac ...  oamenii asumati, care nu incearca sa para ceva ce nu sunt, care nu sunt ridicoli... Asta sunt, nu am ce face decat sa ma imbunatatesc, dar in acelasi timp sa imi asum tot ce am fost, de unde provin. Cred in schimbarea si evolutia unui om, cred in depasirea conditiei proprii, dar de aici pana la a nega ceea ce ai fost doar pentru ca ai reusit sa te schimbi e cale lunga. Sa ai tupeul sa judeci pe altii pentru greseli identice cu cele din trecutul tau e culmea! Faptul ca tu ai reusit sa iti depasesti conditia, sa te imbunatatesti, sa te reinventezi nu iti da nici cel mai mic drept sa uiti ce ai fost sau sa judeci pe altcineva. Mai devreme sau mai tarziu se va gasi cineva care sa iti... reaminteasca si atunci... vei fi ridicol, stupid ... neverosimil. 

Imi doresc... sa imi iau repede aparaaaat. :( Da, stiu. Sunt precum un copil mofturos, dar nah! Asa sunt eu. :)

As purta...  negruuuuu
E asa amuzant ca eu am mai multe perechi de pantaloni negri, mai multe tricouri si bluze cu croiala asemanatoare si mi s-a intamplat o data sa fiu intrebata daca nu ma schimb de haine. :))) Ba da, ma schimb, dar e greu sa le deosebesti :)))))) Eu vad diferente... MARI intre ele :D Si oricum hainele au nuante diferite de negru. :D



Noua pasiune: tocuri inalte si subtiri

As mai adauga o pereche roz si as zice ca e... complet ;)

6 comentarii:

  1. Dar ce are aparatul tau? Parca aveai unul bun. Nu se mai poate repara? Pacat sa nu mai poti face poze. Mie uneori imi ies niste poze mai faine cu telefonul decat cu aparatul,dar cred ca e doar noroc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai vrea... nici el, dar nici eu ca trec la "etapa" urmatoare- dslr ;) Cred ca tine mult de lumina.

      Ștergere
  2. :) o sa ti iei aparat si mai fain si o sa faci din nou poze super:). Eu n am nicio pereche de blugi negri si mi ar trebui, cred ca n_am avut niciodata, mereu merg pe indigo:), poate anul acesta...cat desore aceleasi haine si papuci si genti...toate par la fel pentru ca ne plac cam aceleasi lucruri...prietena mea si a strans ghetele de isrna di a descoperit ca are 17 perechi ghetute scurte negre piele intoarsa...unele au tinte, altele fermoare dar in principiu toate s la fel:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar eu vreau acuuum. :( Tocmai la sfarsitul verii probabil voi reusi sa imi iau si primavara si vara sunt perfecte pentru poze.
      Wow! 17? Eu nu am in total incaltari vara-toamna-iarna-primavara atatea perechi!!!

      Ștergere
  3. Purtam mai demult haine numai de culoare neagra,acum nu imi mai plac...nu stiu de ce?!Pantofii cu toc...ii ador si eu ...anul asta vreau o pereche rosii...sa vedem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se schimba gusturile...
      Si eu vreau roz :D

      Ștergere