duminică, 5 martie 2017

La moda...

          Intotdeauna am purtat un lucru doar daca mi-a placut indiferent daca era la moda sau nu. Daca ce imi place coincide si cu ce se poarta in acel moment este extraordinar!
          La un moment dat au fost in mare voga jeansii cu talie atat de joasa ca se vedea operatia de apendicita si sigur daca aveai se vedea si cezariana. :)) Mi-au placut pantalonii cu talie joasa, dar nici chiar asa. Cand vedeam fermoarul de 2 centimetri ma umfla rasul. Am avut o pereche pe care nu am purtat-o niciodata si mi se pareau oribili. I-am luat la insistentele unei amice care baga mana in foc ca imi stau bine, iar eu nici sa merg, dar nici sa ma asez in ei nu puteam. Acum se poarta si pantalonii aceia boyfriend. Dragut... dar pe altcineva fiindca eu in asa ceva nu ma vad vreodata oricat de cool ar fi.
          A fost moda cu incaltarile acelea oribile cu un varf luuuuuung si ascutit. Nu mai gaseai nimic altceva in niciun magazin daca voiai o pereche de pantofi. O-ri-bil! Am avut o singura pereche pe care i-am incaltat o singura data. Imi trebuia neaparat o pereche de pantofi. Dupa ce am umblat tot orasul am abandonat lupta si i-am ales fiindca imi placea tocul foarte tare. Acela a fost momentul in care mi-am adus aminte de fiecare pereche de pantofi cu toc cui avuta de mama si aproape ca plangeam de ciuda ca nu ii mai are. De fapt si acum mor de ciuda... Ah! Pantofi clasici... cu varf scurt, ascutit... cu toc subtire de 10 cm...pantofiorii negri de lac cu fundita, cei maro Guban din piele, pantofii gri petrol decupati in spate... Parca ii si vad aliniati pe holul lung.  Ea nu mai putea purta tocuri chiar asa de inalte la un moment dat si s-a gandit ca moda oricum se schimba, spatiul era prea mic asa ca zvarrr! cu ei. Atunci puteam baga mana in foc ca eu asa ceva nu voi purta ever ca doar eram in perioada "bocanci si vara".
         Stiu ca se cam crizeaza fetele "originale" de faptul ca toata lumea poarta un anumit accesoriu, dar... asta e. Cred ca atitudinea cu care porti un lucru, felul in care te simti cu el... ce mai pui tu pe langa acel lucru te face originala chiar daca porti ce poarta jumatate din fetele de pe glob. Degeaba te imbraci cu ceva la moda si nu te simti bine. Se vede de la o posta cand ceva nu te caracterizeaza, cand porti doar ca sa fii in rand cu celelalte. Foarte des imi place tare mult ceva, dar pe altcineva nu pe mine.
          Ce sa fac eu daca imi plac impletiturile si se intampla sa fie readuse in atentia tuturor de Kardashian? Ce sa fac eu daca mor dupa chokere si sunt acum o isterie? Nu renunt la ele, ci ma bucur din plin ca sunt iar la mare moda. :D Oricum eu am purtat prostii de astea mereu, numai ca acum au si nume. ;) Am fost destul de zurla la vremea mea fiindca purtam bocanci de iarna vara cu fusta scurta, fiindca purtam jeansii facuti ferfenite (si atunci nu erau la moda, ci numai... satanistele :)) purtau), ochii dati cu o tona de tus de ziceai ca sunt panda/raton (alegeti voi), insa nu m-am vazut vreodata imbracata cu ciorapi colorati, jambiere de lana una sus si una jos, esarfe enorme la gat si freza de parca m-ar fi ciugulit ratele. Totusi mi se pareau atat de faine fetele astea asa de curajoase! Unii ziceau ca cica si eu as fi fost, dar eu nu vad un curaj in all black. Sa te joi cu culori nebune si piese vestimentare care nici in vis nu s-ar pupa una cu alta si care sa arate intr-un anume fel puse impreuna... zic eu ca e curaj. Asa ca fetele cuminti cu pretentii de originalitate sa nu se mai crizeze atata de niste biete... chokere. Na! Ca aici am vrut sa ajung.
         Unde te invarti, unde te intorci le vezi, toate formele si marimile... Insa eu sunt o zgarcita incomensurabila cand vine vorba de lucrurile pe care mi le pot face singura si repede, fara consum mare de timp si energie. Asa ca am intrat in mercerie, am cumparat patru metri de banda de catifea (de ce naiba oi fi luat atata?!?!... Ca sa am :)) ) si m-am jucat.


          Pe cele cu fundita le pot intoarce invers si panglica de satin sa fie la ceafa. Am mai facut vreo doua numai ca nu au iesit pozele. Lumina buna era pe terminate si... le voi poza alta data.
          Cerceii sunt martisorul meu de anul acesta. ;)
          Da. Special pentru asta m-am dat cu ruj, fond de ten si tus la ochi ca inainte eram cu treaba prin casa cam asa: :)))

Hai! Ziceti repede care este accesoriul, piesa vestimentara care e in voga si o purtati chiar daca mai sunt milioane de alte fete care o poarta! :D Care e... placerea voastra vinovata? :)))

6 comentarii:

  1. Parka :)), desi am mai avut una mult mai faina acum 7 ani, dar toate colegele comentau ca e mai lunga in spate si desfacuta ca un pinguin:). Nu ma omor dupa ea, dar merge:), la pret foarte bun. Papucii slip-on, consider ca sunt suuuuper:) si cam atat port eu cu valul:)), a si fustele lungi, salvarii de vara, la fel mi se par super si ce bine ca sunt la moda:). Stiu ca hainele trebuiesc purtate pe principiul daca ma avantajeaza si inainte femeile isi mascau defectele nu si le scoteau in evidenta, dar eu in genere port nu ceea ce mi se potriveste ci ceea ce consider fain:). E faina chestia aia de la gatul tau:), pe mine tintele ma lasa rece:), desi gecile de motociclist mi se par absolut bestiale:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie tintele imi plac! Chestia aceea de la gat e cu pietricele :)

      Ștergere
  2. Ce bine arati, imi plac si "chestiile" alea de pe gat ,iti dau un aer asa de ,de ....diva.Papuceii din picioare imi plac teribil de mult, unde i-ai cumparat?(cred ca te-am mai intrebat asta,dar mi-ai raspuns).Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt o diva :))) la mine-n sat. :))
      Ti-am raspuns si atunci: de la un lant de magazine cu chestii ieftine. A fost o explozie de astfel de magazine in toata tara.

      Ștergere
    2. Corect spus:)Multumesc,poate nu am fost eu atenta.Te pup!

      Ștergere