luni, 20 martie 2017

Ziua fericirii...semipamflet ;)

Azi e ziua fericirii... Ha! Ha-ha...😬
De dimineata am fost ca o furnicuta si am facut repede tot ce imi planificasem (aspirat, mancare, d'astea) fiindca era soare si voiam cu bicicleta, pe care nu o mai scosesem de cateva zile. Am terminat tot repejor si ce sa vezi? Nori si vant. Spun ca azi e ziua fericirii si nu ma opreste nica sa pedalez.
Mai incerc o data aparatul...asa de sanchi... ca poate-poate va merge macar pentru doua poze si nu a vrut nici sa se deschida, desi acumulatorii sunt incarcati. Mai zic o data ca e ziua fericirii, dar printre dinti 😒 si imi umplu sticla cu apa fiindca plec chiar daca e vant si urat.
Dupa cinci minute de pedalat suna telefonul si cineva imi testeaza rabdarea cu niste a-be-ra-tii. Catrineeel! Ziua fericirii!😬
Dau la pedale in continuare, ies din sat, ajung la stana de la intrarea in urmatorul sat si cand zic sa fac pauza ca sa beau apa... ce sa vezi? Una din dihaniile alea de caini se tot apropia latrand. Ma intreb in timp ce urmaream niste rate frumusele ( si ma si miorlaiam ca nu am aparat si uite ce frumoase chestii as fi avut de pozat) cat naiba de lung ii e lantul si constat cu "fericire" ca de fapt nici nu era legat. No! F***-i! Sus pe bicicleta si inapoi spre casa. Imi tot repet in gand ca nu e tocmai rau ca si asa pierdeam prea multa vreme cu pauza aia si se stingea focul in centrala.
Mi-am propus sa fac sub 20 minute drumul de intoarcere asa ca dadeam cu spor chiar daca scartaitul de la pedala stanga ma enerva cu toate ca aveam casti in urechi si imi urla Rammstein "Du hast" (am casti nasoale) . Scarta! scarta! Si cade pedala. Ziua fericirii ma-sii! 😠 Asta e! Pe langa bicicleta se poate merge.
Mi-am reparat acasa singura pedala cu tubulara de 14 😁 si am aflat ca saiba aia de imi ramasese mie si nu stiam de unde naiba e se numeste "grower" si ea nu e crapata, ci asa e ea, da? Omul cat traieste invata si cand moare tot prost moare. 🙁
M-a mai mancat pe undeva sa zic jupanului ca maine ii iau cheia aia smechera cu mine, sa o am... in caz ca nu am facut treaba buna si imi cade iar pedala sa nu mai vin tocmai de la mama naibii, de unde a dus mutu' iapa si a intarcat Dracul copiii pe jos pe langa bicicleta. Si ce crezi? Da telefon disperat sa nu o iau ca daca o pierd?!😱 Nu rapesc mai copilu'; iau o cheie si nu e ac asa ca e un picut mai dificil sa o pierd. Saracul! Prea avea glasul gatuit de emotie ca zau! acuma mi-e si frica s-o iau... 😡 Mai bine vin pe jos daca oi fi facut treaba romaneasca si pedala are chef de plimbare independenta de mine si bicicleta mea smechera... 😜
Ziua fericirii inca nu s-a terminat, iar copchilu' imi pune rabdarea si el la incercare ca deh! matematica nu o rezolvam cu cheia de 14 si un pic de ulei... si nici saiba d'aia "grower" n-am unde-i pune. 
Hai ca va pup! Semipamflet ca ... intamplarile is reale, dar limbajul... nu neaparat cel cu care v-am obisnuit.
🙃



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu