joi, 13 aprilie 2017

A venit...






 






...in cele din urma si obiectivul. Pentru inceput e unul ok...zic. Focalizeaza un pic cam greu si nu stiu cum va fi pe balta, dar am stat in balcon azi pe lumina grozava si au iesit cateva fotografii care imi plac. Aseara lumina nu a fost chiar perfecta. M-am jucat un pic pozandu-l pe Andrei in actiune. 

Zilele acestea am fost un pic mai agitata si parca nu am reusit sa ma bucur in tihna si cu adevarat de tot ce mi s-a oferit. Sper sa imi gasesc starea zen si sa ma pregatesc de serviciu. De maine va fi si Andrei in vacanta si poate ne mai relaxam... 

2 comentarii:

  1. Hristos a inviat!
    Deci ai un Nikon :)
    Eu am un Tamron 18-200 de care vreau sa scap neaparat. Nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc, studiez.
    Sper sa te impaci bine cu noul echipament. Lumina buna si inspiratie, sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Multumesc!
      Daaa... in sfarsit am! De ce vrei sa scapi de Tamronul acela?

      Ștergere