vineri, 7 aprilie 2017

Jurnal

O imagine...  Am inceput sa fiu cam dependenta de miscare si bicicleta, ceea ce nu e rau deloc. Chiar si dupa cate o zi in care am prestat pentru curatenia de primavara m-am dus cu bicicleta pana in satul vecin. Ieri a fost suuuperb. Mirosea incredibil a flori de salcie si corcodus, am vazut o vulpe, doi iepuri si trei caprioare, iar de fazani nu mai zic.

Afara ...wow! ce ploua! Normal... doar am spalat geamuri!!! E intuneric caci inca nu a rasarit soarele.
În casa ... este liniste. 
In bucătărie ... zilele acestea am mancat scrumbie. Nu stiu ce voi face astazi. Andrei are o perioada in care e cam mofturos la mancarea gatita si am reusit sa il pacalesc cu niste cartofi picanti la cuptor, iar in rest... greu tare. 
Mă gândesc ... la ce schimbari urmeaza la serviciul meu. Sper sa fie de bun augur.
Mesteresc ...  Nu am mai facut nimic, nimic. Din cand in cand ma uit spre acea bluza, parca as tricota un pic, dar am altele de facut.
Citesc ... Voi citi Antiparenting. Am comandat-o si am si primit-o. Cred ca o voi lua cu mine si poate pe drum spre Sf. Gheorghe o voi lectura.
Ieri... am terminat ce mi-am propus sa fac la parter si a ramas ca sotul sa monteze niste geamuri la etaj ca sa incep si acolo. Am ales saptamana asta pentru curatenie ca sa am timp sa ma odihnesc inainte de Paste, iar apoi eu si andrei vom fi plecati... 
Astazi ... fac un pic de ordine, ceva de mancare si probabil voi mesteri ceva fiindca nu pot pleca cu bicicleta. Si sper sa ma sune odata cei de la NemoExpress ca in sfarsit a ajuns aparatul foto.
Maine... sper sa vina prietena mea. 
Ascult ...  ploaia si flacara de la sobita cu butelie. Nu mai e cazul de foc in centrala, dar eu sunt foarte friguroasa asa ca jumatatea mea cea draga s-a gandit si la mine si a coborat soba din pod.
Imi plac ...  plimbarile luuuungi
Nu imi plac  afacerile, nu imi plac chestiilede genul hai sa ne invartim dupa visin sa vedem care pica primul.  
Imi doresc... la final totul sa se termine cu bine.
As purta...  haine cuminti

si mai...putin cuminti (mai des pe acestea :)) )





2 comentarii:

  1. Foarte frumos ca ai devenit dependentă de bicicleta. Aia e foarte bine. Când începi lucrul? Mi-e dor de outfiturile tale pentru servici. Weekend plăcut! Noi de mâine suntem la mare, la soare, o săptămâna de vacanța. A plouat toată săptămâna aici și tot mohorât e. Bine ca așa se duce zăpada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Vremea nu prea ma ajuta. :))
      Cu lucrurl e... inca incert. Teoretic pe 28 aprilie avem primul grup. Sa vedem daca voi fi si eu acolo. Mari outfituri :)) Acum am mai slabit un pic ;)

      Ștergere