miercuri, 10 mai 2017

8 mai

...este o zi tare speciala. Anul acesta a fost plina de veselie, rasete, relaxare si... duiosie.
Singurul lucru neplacut a fost ca in momentul in care au venit copiii a inceput ploaia si s-a terminat exact cand au plecat. Sotul a rasuflat usurat pentru ca a scapat de poze (stiti deja ca le detesta). Tocmai incercam sa il conving sa stea la pozat si a inceput sa ploua.
Cu toate ca vremea nu a fost extraordinara la final Andrei a zis ca e cea mai tare zi si ca s-a simtit minunat. Restul ce mai conteaza?
Comanda a fost sa ii fac eu tortul si sa fie invelit in crema cu aroma de caramel, sa nu pun anans in el, ci numai piersici. Am avut emotii la blat, dar a iesit ca cel mai de demult adica galben, frumos, pufos si gustos. ;) Clar nu este cel mai dragutel tort, dar a fost buuun. A mai zis ca vrea pizza fiindca atunci cand si-a invitat colegii l-au intrebat daca mai fac ca anul trecut fiindca tare buna a fost. Normal ca mi se umfla pieptul ca un cozonacel. Deja hotarasem ca asta fac fiindca celor mici le plac lucrurile ce se mananca rapid, din fuga. Ei vor sa se joace si nu ii impresioneaza mesele de oameni mari . Erau la o ora dupa ce terminasera cu scoala asa ca s-a nimerit perfect pizza de pe masa cu guritele lor flamande.
Cu toata ploaia ei oricum s-au distrat. In casa muzica era tare, au tipat de mai aveau un pic si ramaneau fara voce, iar eu am evitat sa stau prea mult pe acolo sa nu se simta stingheriti. Unul din copii e mai mare decat Andrei asa ca ii mai tempera cand era nevoie. Cele doua fetite invitate s-au adaptat si ele la jocurile baietesti si toata lumea a fost incantata. Ma gandisem deja la cateva jocuri in cazul in care s-ar fi plictisit, dar s-au descurcat perfect fara mine.
Nu am facut multe fotografii... Am preferat sa ma bucur direct de tot si sa nu stau prea mult cu aparatul la ochi. Deci avem cateva poze asa... ca amintire fara sa acord prea multa atentie luminii, compozitiei...

Nici lui Andrei nu ii plac pozele, dar pe el inca il... conving :))



Da... comanda de blat gros ;) Omuletul meu stie foarte clar ce vrea.

Nu am avut cum sa pozez tortul fara el :P 




L-am vazut fericit si nimic altceva nu conteaza!

La multi ani, copile drag!


14 comentarii:

  1. uneori in viata esti nevoit sa iei decizii pentru toata viata si dicolo de ea!!!Ma simt binecuvantata ,implinita si fff multumita ca intr-un aprilie ,dintr-o saptamana luminata am decis sa dau viata unei copilite minunate ca peste ani sa ma pot bucura si de 2 baieti grozavi,unul nepot altul ginere!!Va iubesc din suflet copii mamii dragi,va multumesc ca fac parte din viata voastra!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu... noi iti multumim pentru tot! Asa cum am zis... de multe mi-au parut rau, dar niciodata de cum ai ales ca in acel aprilie sa vin pe lume.
      Te pupacim! ♥

      Ștergere
  2. La multi ani, Andrei! Sa fie sanatos si voios! Chiar acum inainte sa citesc ce-ai scris facusem si eu rezervare la locul de joaca, tot pentru party, 8 iunie, schimba prefixul(cum zice el) baiatul meu, 10 ani:))))
    Sa fiti fericiti!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Sa iti traiasca si sa aiba viata implinita! La multi ani!

      Ștergere
  3. La multi ani, Andrei!
    Ce pofta imi face tortul ��
    C.H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Da? Eu eram un pic dezamagita de aspect...

      Ștergere
  4. Pizza mai ceva ca la Pizza Hut... super, iar de tort nu mai zic. Arata delicios. Ce mare s-a facut Andrei! Baiat mare, frumos si cuminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei! :))
      Sa stii ca e mare si cuminte cat poate fi un baietel de varsta lui. ;)

      Ștergere
  5. Ei na cat suntetid e faini:). La muuulti ani traiasca! Sa-i fie zilele pline de bucurie, prieteni, mancare buna, parinti care sa-l vegheze*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Nici cu voi nu mi-e rusine ca sunteti tare dragute!
      Multumim! La fel va dorim si voua!

      Ștergere
  6. La multi ani, Andrei! Sa va fie de bine petrecerea!
    pozele arata minunat :)

    RăspundețiȘtergere