luni, 29 mai 2017

Andrei




I belive I can fly :))



in fereastra ;)
In ultima vreme curtea rasuna mereu de glasuri de copii. Pacat ca e asa mica, dar ei se descurca. Mie imi e drag sa ii am prin preajma si in plus stau linistita fiindca nu sunt pe la Dunare sau nu fac cine stie ce traznai. Andrei, ca si mine cand eram mica, prefera compania copiilor mai mari decat el, lucru care tare bun fiindca il mai tempereaza. Imi place sa il observ in compania altora cand uita ca sunt prin preajma.
E un copil galagios, ii cam place sa faca pe seful si nu suporta sa piarda sau sa nu aiba el dreptate intotdeauna. Se cam supara...des, dar isi revine repede. Din cand in cand imi mai fac simtita prezenta cand vad ca o ia pe aratura, dar incerc sa nu ma bag. Incerc sa il accept asa cum e, daca nu este ceva foarte grav care sa il lezeze pe el sau pe ceilalti. Imi seamana mult si acest lucru nu ma prea incanta. Vorbeam intr-o zi cu tatal lui si am concluzionat ca Andrei este suma defectelor noastre, insa asa cum ne-am obisnuit noi unul cu altul si cu noi insine va trebui sa ne obisnuim si cu el. Cu cine sa semene daca nu cu noi?
In ultimul timp am incercat si am si reusit sa ne mai relaxam un pic, sa il lasam un pic mai mult sa se desfasoare si nu e rau deloc.

A dat caldura, iar el a racit. E cu nasul infundat, tuseste si il deranjeaza un pic gatul. Sta cuminte si face tot ce ii zic fiindca joi va pleca la matusa mea la Tulcea in minivacanta de 1 iunie-Rusalii. Vrea sa fie bine ca sa se poata juca. Matusa vrea sa il duca in Oraselul copiilor si de abia il asteapta. Bineinteles ca si el e foarte nerabdator sa se duca la ea.
La inceputul vacantei de vara va pleca cu bunicii. Nu a fost foarte incantat initial fiindca se amana plecarea la Sfintu Gheorghe , dar l-am convins ca sigur se va distra, ca va vedea lucruri interesante si noi, ca bunicii ii vor face cam toate poftele... ca va petrece mult timp cu bunul. Cel din urma argument cred ca a fost hotarator, asa ca a inceput sa ii placa ideea plecarii, insa imi tot reaminteste ca nu va sta mult. :))
Sunt bucuroasa ca am reusit sa il invat sa nu puna pret pe lucruri, ci pe oameni, pe experiente...pe ceea ce traieste. Nu isi doreste jucarii scumpe datorita pretului lor, ci pentru ceea ce poate face cu ele si daca ii place un om poate sa nu ii ofere nimic ca tot ii este drag. Pe Andrei nu reusesti sa il cumperi cu jucarii, dulciuri,poate doar pe moment. Pe el il castigi cu discutii de oameni mari, cu lucruri interesante pe care le faci impreuna cu el, cu povesti grozave... cu atentia pe care i-o acorzi.
 Nu e un copil darnic si daca ar fi dupa el ar pastra pana si jucariile de bebelus. E drept ca nici eu nu l-am pus in postura de a-l obliga sa dea ceva daca nu simte sa o faca. Si eu eram ca el, iar intre timp am devenit mai putin egoista si am invatat sa si daruiesc, nu numai sa primesc.  Faptul ca este empatic pentru mine acum este indeajuns...


6 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele. Andrei e băiat mare de acum. O săptămâna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. iedutul meu drag!Mamaia il asteapta si da,ii va fi bine cu bunicii,se va distra si-mi va povesti seara simie ce a vazut si placut!Matusa il asteapta si-l iubeate,copilmai bun si mai cuminte nu exista!Dei este uau!El simte ca-i un copil iubit si placut de noi toti si avem si pe cine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, asa zice matusa...ca nu exista mai cuminte :))

      Ștergere
  3. Ce fain se face Andrei! Deci mai exista mame stresate si cicalitoare:)). Stii ce i ciudat? Ca si copilul meu are toate defectele mele:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Seamana cu tatal lui la corp. Ce bine! :)
      Daaa superstresata si supercicalitoare sunt. Uneori imi musc limba la propriu.
      Cred ca defectele noastre le sesizam foarte rapid la altii si daca ne sunt copii ne dorim sa nu le aiba sj ne scot si mai tare din pepeni caci stim cat luptam noi cu ele. Totusi uneori trebuie sa le lasam asa si doar sa le mai diminuam poate un pic. E personalitatea lor... Teorie vezi ca stiu? :))))

      Ștergere