vineri, 5 mai 2017

Jurnal

A trecut atata vreme de cand nu am mai scris jurnalul... S-au intamplat o multime de lucruri. Nu toate sunt grozave, dar invat sa le iau pe rand si sa ma adaptez la tot ce se intampla iar si iar.

O imagine...  cand lucrurile in viata devin prea serioase si... grele ma fac din nou copil alaturi de Andrei. Eu am incercat rolele primite in dar de ziua mea, iar el... pennyboardul pe care si-l dorea de ceva timp. Facem o echipa pe cinste. ;)



Afara ...este superb. In sfarsit este cald asa cum imi place mie. Sper vremea sa nu se schimbe si sa fie la fel si de ziua lui Andrei. Mi-am propus anul acesta sa fac plaja in curte ca sa nu mai umblu ca in ceilalti ani cu mainile negre si picioarele albe. :))
În casa ... este liniste, racoare, curat. 
In bucătărie ... o tocana de cartofi cu pui. Cu Andrei niciodata nu dau gres cu mancarea aceasta.
Ce poate fi mai frumos decat ca fiul tau sa isi doreasca sa ii faci tu tortul de ziua lui chiar daca nu va fi in forme de masini, roboti sau mai stiu eu ce? I-am dat si optiunea de a alege un tort cumparat si mi-a zis foarte clar ca nu vrea, ca eu fac tort bun si ar fi primul pe care i-l fac de ziua lui. Am facut cu alte ocazii, dar nu unul pentru el special. M-a emotionat un pic... Bine...un pic mai mult. 
Mă gândesc ... sa incerc sa ma organizez cat mai bine. Anul acesta la serviciu va fi diferit si voi avea posibilitatea sa ma ocup si de casa...sper. Inca nu sunt lucrurile foarte clare si nu imi pot face planuri deocamdata, dar v-am zis ca invat sa le iau pe rand... 
Mesteresc ...  ufff! la bluza pe care o tricotam am ramas in acelasi punct. Sper sa invart un pic andrelele caci mi-e dor. Am de reparat niste pantaloni de-ai lui Andrei si de stramtat pantalonii mei. De cand astept sa trebuiasca sa fac acest lucru!
Citesc ... Antiparenting. E o carte faina care vine intr-un moment perfect in care conceptiile mele despre rolul parintelui se clatinau un pic. E usor de citit si nu imi spune nimic...nou, dar imi confirma ca sunt pe drumul cel bun. 
Ieri... am fost la serviciu si apoi am facut mancare, teme cu Andrei...chestii casnice.
Astazi ... as vrea sa ma ocup de ce e in afara casei. Sa curat gradinuca. Voi vedea si in functie de sotul meu ce voi face.
Maine... fac curat la parter si in bucataria de vara. Pregatesc casa pentru ziua lui Andrei. :) Trebuia sa merg cu baietii in balta sa dormim acolo, dar eu nu ii pot insoti fiindca maine am treaba, iar duminica fac tortul.
Ascult ...  o piesa noua care mi se pare draguta AMI - Ma omoara.
Imi plac ...  oamenii frumosi.
Nu imi plac  situatiile confuze.
Imi doresc... sa fie totul bine si asezat in matca lui.
As purta...  azi nu am rabdare... Am slabit si acum ma concentrez pe muschi asa ca sper ca anul viitor sa port din nou costum de baie. ;)


6 comentarii:

  1. Nici eu nu am mai scris de cateva luni jurnalul si chiar imi era dor. Te pup, jucauso!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar faceti o echipa buna.
    "La multi ani!" si buni lui Andrei. Ii doresc sa fie sanatos, iubit, fericit si sa aiba un drum lin si frumos, lipsit de obstacole, in viata.
    Si feciorasul meu prefera torturile facute de mami.
    Serviciu usor tie si sanatate multa va doresc intregii familii.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere