vineri, 12 mai 2017

Jurnal

Vineri-jurnal ;)O imagine...  alaturi de florile de mar... cele de gutui sunt cele care imi plac


Afara ...este urat, vant si frig. Cerul este inchis si nu imi da deloc o stare de bine. M-am amgit cu cateva zile calduroase si acum :(
În casa ... este curat. E cam racoare. Ieri am rearanjat cartile si niste sertare si credeam ca nu se mai termina. Doamne! Cate prostii pot aduna! Acum e totul la loc... in sfarsit. 
In bucătărie ... probabil voi face o tocana de ceapa cu pulpe si piure. Dar sa vad ce zice si cel... mai mare dintre noi.
Mă gândesc ... sa nu ma mai gandesc atat! Au fost niste intamplari, decizii la serviciu si tot incerc sa ma scutur de starea pricinuita de ele.
Mesteresc ...  chiar dupa ce termin aici ma apuc de tricotat.
Citesc ... Antiparenting si impreuna cu Andrei niste carti religioase pentru copii despre viata a mai multor sfinti. Le-am primit in dar de la o doamna foarte draguta. 
Ieri... am fost la Tulcea si chiar daca e obositor m-am mai relaxat un pic. M-am intalnit cu prietena mea si a fost grozav.
Astazi ... am facut curat, iar acum ma voi relaxa cu andrelele in mana uitandu-ma la Versaille. E un serial interesant, cam deocheat pe alocuri, dar Andrei e la desene in dormitor asa ca e in regula.
Maine... am inteles ca va ploua. Ar fi fost fain sa mergem un pic cu barca, dar nici de data aceasta nu am noroc.
Imi plac ...  buldogii englezi... v-am zis. Nu e de acord sotul meu sa avem caine asa micut, pe care sa il tinem in casa. :(

Nu imi plac  rautatile gratuite. Sunt destul de... complicata si rautacioasa uneori, dar nu as face niciodata un rau cuiva asa gratuit, doar pentru ca pot.
Imi doresc... sa ma simt din nou foarte bine.
As purta...  gherute. Incerc sa le cresc din nou pe ale mele ;)

Uneori...

Cam asta-i, dragilor... Nu e soare inca la mine, dar se duc la un moment dat si norii astia. 



2 comentarii:

  1. Sper din suflet sa treci si sa te scuturi de starea asta..
    Chiar cand iti citeam postarea ascultam Kodaline- https://www.youtube.com/watch?v=IkAOasSJro0 si cred ca piesa asta ti se potriveste in momentul asta,in relatia cu munca si cu lucrurile rele din viata ta,bineinteles
    Sper ca data viitoare sa ne scrii mai increzatoare.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghemulet dragut!
      Si eu sper...

      Ștergere