vineri, 9 iunie 2017

Jurnal

Scriu rar si nici macar nu stiu de ce pentru ca timp am, dar cuvintele imi lipsesc sau mai bine zis simt ca parca nu am prea multe de spus. 

O imagine...  Andrei invata de la prietenul lui sa joace sah. La inceputul jocului se concentreaza bine, vede toate posibilitatile lui de a muta piesele si intuieste foarte bine ce va face adversarul. Pe parcurs isi pierde din concentrare. Am observat ca de cele mai multe ori joaca atacand. Probabil va juca si cu bunicul lui cand va veni.

Afara ...este ud tot fiindca ploua, ploua, ploua. Totusi pasarelele ciripesc intr-o veselie. In alte conditii vremea asta m-ar scoate din sarite, dar astazi imi cam place. 
În casa ... voi face curat mai tarziu. 
In bucătărie ... am scos un pui si am programat o ciorba si cred ca o tocana de ceapa.
Mă gândesc ... ca se apropie venirea socrilor; ca am de facut doua coletele, pe care le-am tot amanat spre marea mea rusine.
Mesteresc ... cu lana curcubeu. Am introdus si un fir diferit caci nu imi ajungea lana. In mintea mea va fi frumos, dar nu stiu cum va fi si in realitate.
Citesc ... Blaze de Stephen King. Imi place si mai am jumatate. 
Ieri... au plecat musafirii nostri. M-am intalnit cu prietena mea. Imi va lipsi enorm cand va pleca si mai departe decat e acum.  
Astazi ... am o gramada de treburi casnice de bifat in lista. Ar fi trebuit sa ma duc la Tulcea sa il tund pe Andrei caci in minivacanta era inchis peste tot si nu a reusit. Ploaia ne-a schimbat planurile asa ca am amanat un pic. 
Voi reincepe sa fac exercitii si sa mananc cu atentie fiindca in ultima perioada am cam neglijat acest aspect. Ar fi pacat dupa atata munca in iarna sa ma ingras acum la loc. 
Maine... habar nu am ce voi face. Ma straduiesc din rasputeri sa invat sa traiesc azi si sa incerc sa nu mai fac planuri, sa nu mai astept momentul potrivit, momentul perfect pentru a face ceva, ci doar sa fac si gata.
Ascult ...  ploaia si imi creeaza o stare faina. Bate in geamurile din fata casei, asa ca am putut deschide larg fereastra din living si aerul e fantastic.
Imi plac ...  situatiile care merg conform planului. Anul acesta (Wow! deja jumatate s-a dus!) nu a fost deloc asa si sunt cam...dezechilibrata. 
Nu imi plac  oamenii care pun conditii pentru orice chiar daca nu in mod direct; oamenii care ofera ceva asteptandu-se sa te comporti in felul dorit de ei.
Imi doresc... intelepciune, rabdare, sanatate si sa ne fie bine.
As purta...  Azi nu... Inchei jurnalul astazi cu cateva fotografii din balta si pe restul va invit sa le vedeti pe blogul despre Partizani.






2 comentarii:

  1. Vai si eu care ma enervez ca ilinca joaca numai in aparare, mereu ii zic ca trebuie sa ataci ca sa castigi:)) .Ar fi fain sa joace amandoi, ar fi fericiti:). Din pacate eu n am rabdare sa o invat sah pe bune.Ce faini sunt cainii:). Nici eu n am chef de scris pe blog:)), da va citesc pe toate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee buna! Va astept la noi pentru o partida de sah atunci. ;)
      N-am chef nici de scris si nici nu am citit prea mult. Astept sa imi revina cheful sa ma bucur de cateva postari pe care le aman pentru cand voi avea timp.

      Ștergere